۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۶۷۹۹۵۱
نماینده ولی فقیه در لرستان:

برگزاری رزمایش مواسات و همدلی فرصتی برای بندگی است

برگزاری رزمایش مواسات و همدلی فرصتی برای بندگی است
لرستان - حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بر ضرورت تداوم یافتن رزمایش مؤمنانه تأکید کرد و گفت: برگزاری این رزمایش فرصتی برای بندگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی ، ظهر امروز در مراسم رزمایش کمک مؤمنانه ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با اشاره به آیه « إِنَّ اللَّهَ مَعَ الَّذينَ اتَّقَوا وَالَّذينَ هُم مُحسِنونَ»، گفت: لرستان مهد فرهنگ و تمدن، سرزمین غیرتمندان و شهیدان است.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: از روزی که رهبر معظم انقلاب توصیه فرمودند به کمک های مؤمنانه به اقشار آسیب دیده از کرونا، هر روز شاهد اینگونه رزمایش های خداپسندانه در کمک به جامعه هدف هستیم.

وی با اشاره به گستردگی کمک های مؤمنانه عنوان داشت: در طول این مدت از روستاها گرفته تا بخش ها و شهرها و محله ها شاهد همدلی گروه های جهادی، جوانان مؤمن و انقلابی هستیم تا بتوانند با تهیه و توزیع بسته های معیشتی به نیازمندان کمک کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی تصریح کرد: در این مدت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در کنار کمیته امداد امام، سپاه و ستاد مشارکت های در طول این یک سال مردی افتخار آفریدند و صحنه هایی از شکوه را به نمایش گذاشتند.

برگزاری رزمایش کمک مؤمنانه حس نوع دوستی را تقویت می کند

امام جمعه خرم آباد عنوان کرد: امیدواریم کمک های مؤمنانه ادامه یابد تا نیازمندان در این شرایط کرونایی دچار مشکلات بیشتر نشوند.

وی در پایان تصریح کرد: برگزاری زمایش کمک های مؤمنانه حس همدلی، کمک به نیازمندان و وحدت را در جامعه تقویت می کنند و فرصتی مناسب برای بندگی است./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات