۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۶۸۰۱۷۳
امام جمعه پاوه:

امروز حمله گسترده ای از سوی رسانه‌های دشمن علیه حوزه دین در جریان است

امروز حمله گسترده ای از سوی رسانه‌های دشمن علیه حوزه دین در جریان است
کرمانشاه - امام جمعه پاوه گفت: امروز حمله گسترده و همه جانبه‌ای از سوی رسانه‌های دشمن به ویژه فضای مجازی علیه حوزه دین روی می‌دهد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، گردهمایی «وحدت و مقاومت» امروز در مسجد قبا شهر پاوه با حضور روحانیون و علمای اهل سنت برگزار گردید.

ماموستا ملاقادر قادری؛ امام جمعه شهرستان پاوه در این گردهمایی عنوان کرد: جهان اسلام با داشتن سرمایه‌ای بزرگ بنام قرآن همیشه پیروز و سربلند خواهد بود.

امام جمعه شهرستان پاوه با اشاره به آیه «واعدوا لهم من استعطم من قوه» تاکید کرد: خداوند متعال در این آیه همه ما را به مقاومت و آمادگی کامل در مقابل دشمنان فرا می‌خواند.

ماموستا قادری در ادامه تاکید کرد: این آمادگی جهان اسلام در دو بُعد می‌باشد، یکی در جبهه نظامی و دیگری در جبهه فرهنگی می‌باشد و در سایه این دو آمادگی است که می‌توانیم از داشته‌های دینی و فرهنگی خود دفاع کنیم.

این عالم اهل سنت عنوان داشت: در صدر اسلام در نبرده‌ها و غزه‌هایی که رسول خدا داشت، مشرکین علیه مسلمین شعار سر می دادند، در مقابل پیامبر (ص) به سپاهیان خود می‌فرمودند که شما هم در مقابل این کفار و مشرکین «الله اکبر» بگویید، بنابراین امروز نیز وضعیت به مانند دوران صدر اسلام است و باید در بحث فرهنگی در مقابل دشمن دچار انفعال و ضعف نشویم.

امام جمعه شهرستان پاوه گفت: امروز حمله گسترده و همه جانبه‌ای از سوی رسانه‌های دشمن به ویژه فضای مجازی علیه حوزه دین روی می‌دهد و روزانه هزاران خبر، گزارش و... علیه جهان اسلام توسط مستکبرین نشر و بازنشر می‌شود.

ماموستا قادری خاطرنشان کرد: لذا شایسته نیست که فضای مجازی را رها کنیم و اجازه دهیم که این فضا به مکانی برای تبلیغ علیه اسلام تبدیل شود./1400/

ارسال نظرات