۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸
کد خبر: ۶۸۰۳۸۰

ثبت نام دوره شبهه پژوهی معرفت شناسی آغاز شد

ثبت نام دوره شبهه پژوهی معرفت شناسی آغاز شد
مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات(حوزه‌های علمیه) با همکاری انجمن معرفت شناسی، اقدام به برگزاری مدرسه بهاری شبهه‌پژوهی معرفت‌شناسی کرده است.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات(حوزه‌های علمیه) با همکاری انجمن معرفت شناسی، اقدام به برگزاری مدرسه بهاری شبهه‌پژوهی معرفت‌شناسی کرده است.

این دوره به صورت مجازی در تاریخ ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ برگزار می شود و کسانی که در آن شرکت کنند می توانند گواهی پایان دوره را نیز دریافت کنند.

همچنین این دوره ویژه اساتید سطوح عالی و (طلاب) سطح 4 اساتید دانشگاه و (دانشجویان) دکتری خواهد بود.

اساتید این دوره حجت الاسلام والمسلمین حسین زاده؛ جایگاه معرفت سناسی در منظومه دانش‌های دینی، حجت الاسلام والمسملین مجتبی مصباح؛ امکان شناخت، حجت الاسلام والمسملین شریفی؛ جایگاه معرفت شناسی در پاسخ به شبهات دینی، دکتر عبدی؛ پاسخ به شبهات جدید ناواقع گرایان، حجت الاسلام والمسملین مجتبی مصباح؛ مبناگروی و ارجاع گزاره‌های بدیهی به علم حضوری، حجت الاسلام مهدی عبداللهی؛ انسجام (گروی) و پراگماتیسم، دکتر عارفی؛ تقریرهای نوین از نسبی‌گرایی و شکاکیت، حجت الاسلام محمد کاشی‌زاده؛ دبیر علمی.

گفتنی است، علاقه مندان شرکت در این دوره می توانند از ۲۲ تا ۲۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ از طریق سایت نجاح و (پیام‌رسان ایتا): @Admin_spasokh اقدام به ثبت نام کنند.

ثبت نام دوره شبهه پژوهی معرفت شناسی آغاز شد + لینک

ارسال نظرات