۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۶
کد خبر: ۶۸۰۵۴۷
امام جمعه نورآباد:

انتخابات مظهر مردم سالاری دینی است

انتخابات مظهر مردم سالاری دینی است
لرستان - حجت الاسلام خانی شرکت در انتخابات را موجب اقتدار نظام اسلامی در دنیا عنوان کرد و گفت: انتخابات مظهر مردم سالاری دینی است.

حجت الاسلام محمد یوسف خانی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، به اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات اشاره کرد و بیان داشت: این حضور در عرصه بین الملل تأثیر فراوانی دارد.

امام جمعه نورآباد بر ضرورت انتخاب فرد اصلح تأکید کرد و افزود: مردم ایران با زیرکی و بصیرت در این انتخابات کسانی را انتخاب خواهند کرد که همراه و همگام با نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه انتخاب اصلح از طریق یقین خود انسان و یا مشاوره با دیگران امکان پذیر است، خاطرنشان کرد: مردم بایستی با مشورت با اهل نظر کاندیدای خود را انتخاب کنند.

حجت الاسلام خانی اظهارداشت: حضور حداکثری و پرشور مردم در صحنه مهم‌ترین اصل در همه انتخابات برگزار شده در کشورمان است.

وی انتخابات را مظهر مردم سالاری دینی عنوان کرد و گفت: حضور مردم در انتخابات توطئه های دشمن را خنثی و سبب ایجاد یأس و ناامیدی بین دشمنان اسلام و انقلاب خواهد شد.

انتخابات پیش رو فرصتی برای ملت ایران است

امام جمعه نورآباد از انتخابات پیش رو به عنوان یک فرصت برای مردم ایران یاد کرد و بیان داشت: دشمن در تلاش است که این فرصت به تهدید تبدیل شود و حضور مردم پای صندوق رأی این دسیسه دشمن را خنثی می کند./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات