۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۶۸۰۵۵۴
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولیعصر (عج) خوزستان:

سنگ‌های مردم فلسطین موشکی بر سر دنیای استکبار است

سنگ‌های مردم فلسطین موشکی بر سر دنیای استکبار است
خوزستان - حجت الاسلام رستگار گفت: امروز هر کدام از سنگ‌های مردم فلسطین موشکی بر سر دنیای استکبار است و این پیروزی از برکت و جوشش خون حاج قاسم سلیمانی و مقاومت است.
حجت الاسلام عبدالرضا رستگار، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولیعصر (عج) خوزستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز با اشاره به حملات متقابل نیرو‌های حماس و مقاومت در فلسطین با رژیم صهیونیستی آینده پیش رو مقاومت را روشن خواند و بیان داشت: امام خمینی (ره) در سال ۴۲ به برچیده شدن استکبار اشاره داشت، اما در آن زمان برای دنیا قابل باور نبود که رژیمی به پشتیبانی دنیای استکبار اکنون اینگونه ذلیلانه دچار چنین فروپاشی شود.

 مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولیعصر (عج) خوزستان اوضاع حال حاضر رژیم صهیونیستی را فلاکت بار دانست و عنوان داشت: دنیا خبر نداشت که رژیم صهیونیستی با اعتقادات خاص گسترش از نیل تا فرات، شکل گیری خاورمیانه بزرگ با محوریت اسرائیل و بالیدن بر گنبد آهنین امروز اینگونه به فلاکت افتد.

حجت الاسلام رستگار با اشاره به سرنوشت آخرالزمان یهودیان در روایات تصریح کرد: در روایات آمده که یهودی‌های صهیونیست پشت صخره‌های سنگ مخفی می‌شوند در همان هنگام سنگ به صدا در می‌آید و آن‌ها را معرفی می‌کنند؛ به یاری خدا این امر به زودی محقق خواهد شد.

وی به صحبت‌های رهبر معظم انقلاب در خصوص فروپاشی رژیم صهیونیستی اشاره کرد و اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب زمان برچیده شدن رژیم صهیونیستی را ۲۵ سال دانسته با این وجود برخی نوشتند که این فروپاشی تا سال ۱۴۰۱ به طول می‌انجامد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولیعصر (عج) خوزستان افزود: امروز هر کدام از سنگ‌های مردم فلسطین موشکی بر سر دنیای استکبار است و این پیروزی از برکت و جوشش خون حاج قاسم سلیمانی و مقاومت می‌باشد؛ این امر به فضل الهی محقق خواهد شد و ما پشت سر مولایمان نماز آزادی قدس را اقامه خواهیم کرد.

حجت الاسلام رستگار با تأکید بر نزدیک شدن صبح آزادی فلسطین ابراز داشت: امروز دنیا به سوی استکبار ستیزی در حال حرکت است در سراسر جهان پرچم دفاع از فلسطین بلند شده و ندای عدالت خواهی به همه نقاط جهان رسیده است؛ اگر دقیق‌تر بنگریم در هیچ شهری مردم عادی از رژیم اشغالگر قدس حمایت نکرده اند همه این‌ها نشان از انزوای رژیم صهیونیستی و نزدیک شدن فلسطین به روز فتح دارد.

وی عامل اقدام نکردن دولت‌های عربی نسبت به محکومیت و اعتراض به رژیم صهیونیستی را وابسته بودن آن‌ها به این رژیم منحوس دانست و گفت: دولت‌های مرتجع عربی وابسته و نوکر رژیم صهیونیستی اند و به همین خاطر تاکنون اقدامی در خصوص محکومیت رژیم صهیونیستی نداشته اند و انتظاری نیز از دولت وابسته، جیره خوار و بی اراده نمی‌رود.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولیعصر (عج) خوزستان با اشاره به اعلام حمایت مردم آسیا غربی از مردم مظلوم فلسطین بیان داشت: مردم آسیای غرب با اتفاق اخیر برآشفته شدند و با شکستن مرز‌ها به کمک مردم مظلوم فلسطین شتافته اند؛ در واقع اکنون همه جهان حامی مردم مظلوم فلسطین هستند.

حجت الاسلام رستگار مقاومت را راه پیروزی فلسطین دانست و عنوان داشت: با مشاهده حمایت‌های گسترده مردم و جوانان از ملت فلسطین در می‌یابیم که پیام مقام معظم رهبری که اخیرا قرائت کردند به همه جهان رسیده است فلسطینیان بدانند تنها راه پیروزی آن‌ها مقاومت است.

وی به لزوم حضور جوانان انقلابی در صحنه دفاع از مردم مظلوم فلسطین اشاره داشت و تصریح کرد: جوانان انقلابی در فضای مجازی باید حمایت‌های خود را از مردم فلسطین انجام دهند به گونه‌ای که چهره کریح صهیونیست را به همه نشان داده شود؛ همچنین فعالان عرصه هنر با ساخت فیلم، سریال و انیمیشن می‌توانند به یاری مردم فلسطین بشتابند.

 مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولیعصر (عج) خوزستان در پایان گفت: جوانان انقلابی سر دادن فریاد مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا و دفاع از مردم فلسطین را در دستور کار خود قرار دهند. /۹۴۵۴/
ارسال نظرات