۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۰
کد خبر: ۶۸۰۵۸۵
نائب رییس بنیاد اهل بیت هند:

سکوت جوامع جهانی دربرابر جنایت های اسرائیل در فلسطین، تشویق به جنایت است

سکوت جوامع جهانی دربرابر جنایت های اسرائیل در فلسطین، تشویق به جنایت است
حجت الاسلام رضوی حمله اسرائیل به مردم بی دفاع فلسطین را محکوم کرد و گفت: سکوت جوامع جهانی دربرابر جنایت های اسرائیل در فلسطین، تشویق به جنایت است.

حجت الاسلام سید تقی عباس رضوی نائب رییس بنیاد اهل بیت(ع) هندوستان در گفت و گو با خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حمله اسرائیل به مردم بی دفاع فلسطین که موجب کشته و زخمی شدن هزاران تن شد، را به شدت محکوم کرد و گفت: سکوت جامعه جهانی بر جنایت های اسرائیل در فلسطین تشویق به جنایت است.

وی با بیان این که اگر جنایت های اسرائیل بر روزه داران فلسطینی در روزهای آخر ماه مبارک رمضان مورد انتقاد و محکومیت قرار می گرفت امروز این رژیم غاصب مردم فلسطین را به خاک و خون نمی کشید، گفت: آیا قلب اعضای سازمان ملل به تکه ای از سنگ تبدیل شده است، سازمانی که وظیفه اش حمایت از مردم جهان در برابر جنایتکاران است، امروز در برابر کشته و زخمی شدن کودکان، زنان و مردم بی دفاع فلسطین، وظیفه خود را فراموش کرده و سکوت محض پیشه کرده است.

این روحانی هندی با اشاره به این که اسرائیل به هیچ کدام از قطعنامه های بین المللی متعهد نیست و حتی قانون جهانی سازمان ملل را نیز زیر پا گذاشته است و این توهین به خود سازمان ملل است، ابراز داشت: سکوت، بی تفاوتی و سیاست های یک بام و دو هوای سازمان ملل، موجب ترویج تروریسم در جهان شده است و در حقیقت سازمان ملل متحد اسیر خواسته های شیطانی قدرت های استکباری همچون آمریکا و دیگر کشورهای همسوی او است.

سکوت جامعه جهانی بر جنایت های اسرائیل در فلسطین تشویق به جنایت است

وی با تاکید به این که مردم مظلوم فلسطین از هفتاد و سه سال گذشته مورد هجوم و حمله نا جوانمردانه رژیم غاصب اسرائیل اند، اظهار داشت: سازمان همکاری های اسلامی، سازمان ملل، کشورهای عربی و اسلامی، مراکز حقوق بشر و جامعه جهانی فقط تماشگر این حوادث تلخ بوده اند، آیا حمله بیگانه به مردمی که آب و خاک مال خودشان است، جنایت نیست؟ آیا حمله کنندگانی که کودکان، زنان و مردم عادی را مورد ضرب و شتم قرار می دهند و آنان را به خاک و خون می کشند، جنایتکار و مهاجم نیستند؟ آیا وجود اسرائیل ساخته و پرداخته قدرت های استکباری برای تامین اهداف شیطانی شان، در قلب جهان اسلام نیست؟  

حجت الاسلام رضوی افزود: چنانکه رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) می فرمودند و مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای نیز تاکید دارند تنها راه حفظ و بقای جهان اسلام و ارزش های اسلامی، قدرت علمی، دفاعی، اقتصادی و اتحاد جهان اسلام است، جهان اسلام هرچه زودتر بیدار شود به سود آن است، چون جهان استکبار فقط زبان قدرت را می فهمد، مسلمان اگر ضعیف باشد هموار مورد هجوم و وحشیگری های آمریکا و همدستانش قرار خواهد گرفت./988/

سکوت جامعه جهانی بر جنایت های اسرائیل در فلسطین تشویق به جنایت است

ارسال نظرات