۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷
کد خبر: ۶۸۰۵۹۵
بیانیه آیت الله مهدوی در خصوص پویش خبرگزاری فارس؛

مؤمنان و انقلابیون برای تحکیم وحدت تلاش کنند

مؤمنان و انقلابیون برای تحکیم وحدت تلاش کنند
اصفهان - آیت الله مهدوی در واکنش به پویش فارس من خبرگزاری فارس بر ضرورت تلاش همگانی برای حفظ و تحکیم وحدت از آیت الله طباطبایی نژاد اعالام حمایت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، اخیرا در قسمت فارس من خبرگزاری فارس، پویشی به منظور تغییر نماینده ولی فقیه در استان اصفهان و برکناری آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان و مدیر حوزه علمیه اصفهان و جایگزینی آیت الله سید ابوالحسن مهدوی عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اصفهان در جریان بود.

راه اندازی این پویش اما با مواضع صریح و انقلابی آیت الله مهدوی همراه شد و وی با صدور بیانیه ای این پویش را رد کرد، متن بیانیه آیت الله مهدوی بدین شرح است:

باسمه‌تعالی

مردم شریف، انقلابی و ولایتمدار اصفهان

سلام علیکم

اخیراً پویشی در حمایت از اینجانب توسط عده‌ای از مؤمنین پرشور و انقلابی در فضای مجازی پخش گردیده است که در آن از مردم اصفهان تقاضا شده تا با امضای این پویش از رهبرمعظم انقلاب«دامت‌برکاته» درخواست نمایند تا اینجانب را به نمایندگی ولی‌فقیه در استان و امامت جمعه اصفهان منصوب نمایند.

اینجانب ضمن تشکر از بذل توجه این مؤمنین گرامی، وظیفه شرعی و انقلابی خود می‌دانم با تبعیت تام و کامل از فرامین حضرت آیةالله‌العظمی خامنه‌ای رهبرمعظم انقلاب«دام‌ظله‌العالی» حمایت خود را از حضرت آیةالله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد«زیدعزه» به عنوان نماینده معظم‌له در استان و امام جمعه محترم اصفهان اعلام نمایم.

از دوستان مؤمن انقلابی و ولایتمدار نیز تقاضا می‌نمایم با توجه به شرایط حساس کنونی هرگونه اقدام و تلاش خود را در جهت ایجاد و تقویت وحدت عمومی و انسجام ملی حول رکن اصیل انقلاب یعنی ولایت و پیشرفت نظام اسلامی و خدمت به مردم و نیز در جهت مقابله با استکبار جهانی و ایادی او قرار دهند./1304/

سیدابوالحسن مهدوی

۲۷اردیبهشت۱۴٠٠

 

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات