۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۶۸۰۶۴۲
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری:

توطئه های دشمن در خصوص ناامن نشان دادن کشور بی اثر است

توطئه های دشمن در خصوص ناامن نشان دادن کشور بی اثر است
خوزستان - آیت الله حیدری گفت: با وجود توطئه‌های مختلف دشمنان در ناامن جلوه دادن کشور به ویژه در استان، اما شاهدامنیت مطلوبی در این استان هستیم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری  امروز در دیدار با سردار سید محمد صالحی، فرمانده انتظامی، رئیس عقیدتی سیاسی، جانشین و معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران خوزستان گفت: با وجود توطئه‌های مختلف دشمنان در ناامن جلوه دادن کشور خصوصاً در استان، اما شاهدامنیت مطلوبی در این استان هستیم.

وی با بیان اینکه مسئولیت نیروی انتظامی زیاد است، افزود: حضور حداکثری مردم در انتخابات ضامن اقتدار، بقاء و استمرار نظام جمهوری اسلامی است و باید موانع را با تمام قدرت از بین ببریم تا مردم حضوری پرشور در انتخابات داشته باشند، البته ویروس منحوس کرونا یکی از موانع به شمار می‌رود و مسؤولان مربوطه باید تدابیری بیندیشند تا مردم با خیال آسوده در انتخابات شرکت کنند.

آیت‌الله حیدری با بیان اینکه مقوله امنیت در ابعاد مختلف سیاسی، فرهنگی و اقتصادی نقش مهمی دارد و به سازمان‌های متعددی مربوط بوده و نیروی انتظامی به عنوان پیشانی آن محسوب می‌شود، اظهار داشت: نیروی انتظامی همچون گذشته امنیت انتخابات امسال را به نحوه مطلوب فراهم آورد.

عضو مجلس خبرگان رهبری به نقش ائمه جمعه و جماعات، روحانیون، بازاریان، معلمان و حتی ورزشکاران در مقوله امنیت پایدار اشاره و تصریح کرد: کاهش وقوع جرائم در ماه مبارک رمضان برای ما خبر بسیار مسرت بخشی است.

در ادامه این دیدار فرمانده انتظامی خوزستان به برقراری امنیت در ایام ماه مبارک رمضان و شب‌های لیالی قدر با تلاش با همکاری اداره اطلاعات، سپاه و... اشاره کرد و اظهار داشت: با انجام برنامه ریزی‌های منسجم و تدابیر اندیشیده شده نماز عید سعید فطر در کمال آرامش و امنیت بدون هرگونه حواشی برگزار شد.

سردار صالحی در ادامه با اشاره به کاهش ۱۰ درصدی جرایم خشن در سطح استان بیان کرد: در ماه مبارک رمضان شاهد کشف نزدیک به ۲ تن انواع موادمخدر و افزایش ۱۱ درصدی کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته بودیم.

وی در پایان به اجرای طرح جمع آوری سلاح غیرمجاز در استان اشاره کرد و گفت: در راستای این طرح‌ها که در ماه مبارک رمضان اجرا شد، ۴۳۴ قبضه انواع سلاح جمع‌آوری شده که ۱۶۳ قبضه آن جنگی و ۲۷۱ قبضه اسلحه شکاری بوده است. /۹۴۵۴/
ارسال نظرات