۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۶۸۰۶۵۴
فرمانده جبهه مردمی آزادی ‌بخش فلسطین:

از حمایت قاطعانه امام خامنه‌ای از قدس و مقاومت فلسطین سپاسگذاریم 

از حمایت قاطعانه امام خامنه‌ای از قدس و مقاومت فلسطین سپاسگذاریم 
فرمانده جبهه مردمی آزادی ‌بخش فلسطین با ارسال نامه ای اظهار داشت: امام خامنه‌ای همچنین پیروان محور ساز شگری، صلح و عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را رسوا کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، احمد جبریل فرمانده جبهه مردمی آزادی ‌بخش فلسطین با ارسال نامه ای از حمایت ھای ھمه جانبه مقام معظم رھبری تقدیر و تشکر کرد.

متن این پیام بشرح ذیل است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

امام سیّدعلی خامنه‌ای (دام ظله الشریف)

چشمان جهانیان به سمت تهران دوخته شده بود تا به سخنان امام خامنه‌ای، امام مسلمین و یاور مستضعفان گوش بسپارند. این سخنرانی به مناسبت ۴۲ مین سالروز ندای طنین انداز امام خمینی (قدس سره) برای اعلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز یاری رساندن به قدس و اهالی مظلوم آن که تحت ستم اشغالگران صهیونیستی قرار گرفته اند، ایراد شد؛ اشغالگرانی که حرمت مسجد الاقصی را هتک کردند و به طور مستمر برای یهودی‌سازی و تقسیم آن تلاش می کنند تا در مراحل بعدی، آن را ویران و معبد موهوم خود را بنا کنند.

این سخنرانی در زمانی ایراد شد که موج تظاهرات در فلسطین فراگیر شده و گله‌های شهرک نشین صهیونیستی در حال انجام حمله‌های وحشیانه‌ای به شهر قدس بودند. شهرک‌نشینان حرمت مقدسات را زیر پا گذاشتند و با ضرب و تیراندازی و پرتاب گازهای اشک آور به اهالی قدس در باب العامود و شیخ جراح تجاوز کردند و برای متفرق کردن تحصن کنندگان و مدافعان از مقدسات به سمت شان نجاست و فاضلاب پرتاب کردند.

همانگونه که ما از امام خامنه‌ای توقع داشتیم، به طور قاطعانه حمایت و ایستادگی خود را در کنار قدس و اهالی آن با پشتیبانی از مقاومت فلسطین و گردان‌های مسلح آن اعلام کرد؛ با هر وسیله‌ای که باعث توانمندیشان برای جلوگیری از زیاده‌روی اشغالگران و گله‌های شهرک نشین فسادگر شود. این حمایت‌های بزرگ و گسترده از طرف شخص امام خامنه‌ای و رهبر انقلاب اسلامی ایران، تاثیر بزرگی در توانمندسازی رزمندگان در غزه، کرانه‌ی غربی، قدس و ستیز با دشمن صهیونیستی داشت؛ و باعث شد دشمن قبل از هر اقدام احمقانه‌ای در حق ملت مظلوم ما و مقدساتمان هزار بار به فکر بیفتد.

امام خامنه‌ای برجسته‌ترین نقش را در تثبیت معادله‌ی خون در مقابل خون، زخم در مقابل زخم و ترس در مقابل ترس داشت. امام خامنه‌ای همچنین پیروان محور ساز شگری، صلح و عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را رسوا کرد و مسئولیت سرکشی شهرک‌نشینان و تشویق آنها برای تجاوز به قدس و مسجد الاقصی را بر گردن آنها گذاشت.

خیزش مردم قدس و دلاوری فرزندان ملت ما در دفاع از قدس، پیش‌بینی‌های درست امام خامنه‌ای (دام ظله) را ثابت کرد که در آن تأکید کرده بود این دشمن ستمگر فقط زبان مقاومت و ممانعت را میفهمد.

اهالی ما در قدس و در تمام فلسطین، ایستادگی قاطعانه‌ی خود را از ایستادگی بزرگتان در برابر نیروهای استکبار جهانی الهام گرفته‌اند. ما همچنین شاهد عقب نشینی شان در مقابل پافشاری رهبری ایران و زیر بار رفتن آنها در برابر خواسته‌های بر حقتان در خصوص برنامه هسته‌ای، به ویژه رفع تحریمهای ظالمانه از جمهوری اسلامی ایران که محور مقاومت را فرماندهی میکند، هستیم.

خداوند گام‌هایتان را استوار و شما را به عنوان رهبر و حامی مقاومان و مستضعفان جهان محفوظ بدارد.

برادر تان احمد جبریل
دبیر کل جبهه مردمی - فرماندهی کل

/988/

ارسال نظرات