۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۶۸۰۶۶۱
ائتلاف نیروهای فلسطین در نامه ای؛

فرمایشات امام خامنه ای چراغ راہ مقاومت است

فرمایشات امام خامنه ای چراغ راہ مقاومت است
ائتلاف نیروهای فلسطین با ارسال نامه ای از حمایت‌های مقام معظم رهبری از فلسطین تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، ائتلاف نیروهای فلسطین با ارسال نامه ای از حمایت‌های مقام معظم رهبری از فلسطین تقدیر کردند.

متن نامه به شرح ذیل است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم


سیّدعلی خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی (دام ظله)

سلام علیکم و رحمةالله و برکاته

سخنانی که حضرتعالی در روز جهانی قدس بیان فرمودید، در وقت مناسب ایفاد شد؛ و بیان کننده‌ی افکار هر انسان مسلمان به طور کل و هر جوان عرب به طور خاص است؛ و تأکید مینماید که رژیم صهیونیستی، کشوری ضعیف و رو به زوال است؛ و مقاومت، اصلی‌ترین راه برای آزادی فلسطین میباشد.

سخنان زیبای شما، بر دل و جان هر کسی که آن بیانات را شنید، نشست؛ زیرا، با کلمات نورانی نگارش شده بودند؛ به ویژه آنجایی که فرمودید، دشمن صهیونیستی ضعیف‌تر از هر زمان دیگر است؛ و ارتشی که ادعای عدم شکست خوردن میکرد، امروز و پس از تجربه های جنگ در لبنان و غزه تبدیل به ارتشی شده است که طعم پیروزی را نخواهد چشید.

ما در ائتلاف نیروهای فلسطین، بر تک‌تک کلمه‌های بیان شده در سخنرانی شما، تأکید میکنیم و آن را برنامه‌ی کار خود قرار خواهیم داد؛ زیرا تشخیص دقیق حضرتعالی نسبت به وضعیت سیاسی جاری و تحولات اخیر، به ویژه در سایه‌ی رویدادهای مسجدالاقصی از جمله خیزش مردمی گسترده که میتواند تمام طرح‌های صهیونیستی را به شکست بکشاند، هدایت کننده راه ما خواهد بود.

در پایان، ائتلاف نیروهای فلسطین صیمانه از شما تشکر و قدردانی کرده و خواهشمندیم که مراتب عالی قدر دانی و محبت ما را پذیرا باشید؛ همچنین نسبت به نگرش بلند حضرتعالی که همواره پشتیبان راه ما خواهد بود کمال تشکر را داریم.

والسلام علیکم ورحمةالله و برکاته
ائتلاف نیروهای فلسطین
۱۴۰۰/۰۲/۲۰

ارسال نظرات