۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۶۸۰۶۷۰
دبیر کل جبهه مبارزه مردمی فلسطین:

ما فرزندان فلسطین از حمایت‌های همه جانبه‌ رهبر انقلاب اسلامی تشکر می کنیم

ما فرزندان فلسطین از حمایت‌های همه جانبه‌ رهبر انقلاب اسلامی تشکر می کنیم
عبد المجید گفت: ما فرزندان ملت مجاهد فلسطین از موضع اعتقادی، نقش، تلاش‌های بی‌وقفه و حمایت‌های همه جانبه‌ رهبر انقلاب اسلامی از ملت، آرمان و مقاومت فلسطین تشکر می کنیم.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، خالد عبد المجید دبیر کل جبهه مبارزه مردمی فلسطین با ارسال نامه ای از حمایت‌های بی دریغ مقام معظم رهبری تقدیر و تشکر کرد.

 متن این پیام بشرح ذیل است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

سیّدعلی خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی ایران حفظه الله

السلام علیکم و رحمةالله و برکاته

سخنرانی شما را در روز جهانی قدس، به ویژه بیانات حضرتعالی خطاب به جوانان عرب و فلسطینی و جوانان امت اسلامی، اهالی قدس و ملت فلسطین را با اهتمام شدید دنبال کردیم.

این سخنرانی فراگیر و تاریخی در برهه‌ای حساس از تاریخ امت‌مان ایراد گردید که به طور واضح رویدادهای بین‌المللی و منطقه‌ای، مواضع کشورهای شرق و غرب جهان نسبت به آرمان فلسطین و تحمیل رژیم صهیونیستی به امت اسلامی به منظور جلوگیری از برقراری اتحاد و ائتلاف عربی و اسلامی، تشریح نمود.

شما در این سخنرانی به نکات و موضوعات مهم اشاره فرمودید که راهنمای همه‌ی مؤمنان خواهد بود. چنانکه تقدیر شما از اهالی قدس و انتفاضه مبارک آنان و نیروها و گردان‌های مقاومت، تاثیر بسزایی در ادامه‌ی مسیر رویارویی با اشغالگران و تمام نیروهای تجاوزگر و ظالم در جهان، داشته است.

ما فرزندان ملت مجاهد فلسطین ضمن تقدیر از موضع اعتقادی، نقش، تلاش‌های بی‌وقفه و حمایت‌های همه جانبه‌ی حضرتعالی از ملت، آرمان و مقاومت فلسطین را ارج نهاده و به برادری هر دو کشور و مقاومت آنان علیه اشغالگران صهیونیستی و نیروهای استکبار جهانی افتخار می کنیم. و همواره یاد قافله‌های شهدا، از جمله شهید قاسم سلیمانی (رحمه الله) که جان خود را در راه دفاع از فلسطین، امت و آرمان های مظلومین جهان تقدیم کرد را زنده نگه میداریم.

ما تأکید میکنیم، که تمام نیروهای سرزنده در ملت و گردان‌های مقاومت فلسطین، راه جهاد و مقاومت را با حمایت‌های مخلصین امت اسلامی که شما در رأس آنها قرار دارید، ادامه خواهند داد.

حوادث و وقایع جاری تأکید میکنند که نیروهای مقاومت در فلسطین و منطقه قادر به تغییر همه‌ی معادله‌های تحمیل شده میباشند. لذا اطمینان کامل داریم که امت اسلامی در سایه رهبری حکیمانه و شجاعانه شما و نقش راهبردی فرماندهی سپاه پاسداران که سهم بزرگی در حمایت از نیروهای مقاومت از طریق شهید سلیمانی و جانشین ایشان جناب اسماعیل قاآنی که رهنمودهای حضرتعالی را با اخلاص اجرا می‌نمایند؛ به پیروزی مبین و آشکار دست خواهیم یافت.

بار دیگر ضمن درود به حضرتعالی، با شما عهد می بندیم که به خون شهید قاسم سلیمانی و همه شهدای ملت و امت مان پایبند خواهیم ماند.

خداوند به شما توفیق داده و شما را برای امت محفوظ بدارد.

خالد عبد المجید           

دبیر کل جبهه مبارزه مردمی فلسطین

/۹۸۸/

ارسال نظرات