۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۶۸۰۶۸۴
ائتلاف نیروهای فلسطینی دمشق در پیامی؛

سخنان آیت الله خامنه‌ای نقشه راه مجاهدان آزادی قدس است

سخنان آیت الله خامنه‌ای نقشه راه مجاهدان آزادی قدس است
ائتلاف نیروهای فلسطینی دمشق در پیامی بیانات گهربار مقام معظم رھبری را نقشه راهی برای آزادسازی قدس و فلسطین دانست.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، ائتلاف نیروهای فلسطینی دمشق با ارسال پیامی تاکید کردند: بیانات گهربار مقام معظم رھبری نقشه راه برای آزادسازی قدس و فلسطین است.

متن این پیام بشرح ذیل است:

سخنرانی سیّدعلی خامنه‌ای (دام ظله) خطاب به امت اسلامی به مناسبت روز جهانی قدس، سخنرانی مهم و برجسته‌ای بود که در آن بیاناتی را درباره توطئه‌هایی که در جهان اسلام برای هدف قرار دادن مسئله‌ی فلسطین صورت میگیرد، ایراد کرد. و ایشان تأکید کردند که آرمان فلسطین همچنان مهم‌ترین مسئله‌ی مشترک امت اسلام به شمار میرود.

موازنه‌ی قدرت، امروز پس از گذراندن مرحله‌ی ضعف و سستی که به پیکر جهان اسلام افتاده بود، به نفع آن تغییر کرد؛ و اکنون به فضل پیشرفت روزافزون نیروهای مقاومت در حساس‌ترین مناطق اسلامی، در حال بازگرداندن سلامت و عافیت خود میباشد. همه‌ی این موارد در نهایت به نابودی اسرائیل خواهد انجامید؛ و همه‌ی تلاش‌ها برای محافظت از این رژیم بی‌ثمر خواهد ماند.

لذا سیّدعلی خامنه‌ای (دام ظله) فرمودند که دشمن صهیونیستی بیش از هر زمانی ضعیف‌تر شده و ارتش آن که گفته میشد شکست ناپذیر است، پس از تجربه‌ی جنگ های لبنان و غزه معلوم شد به ارتشی تبدیل شده که طعم پیروزی را نخواهد چشید. لذا این مسئله نشانگر آن است که صهیونیست‌ها در هر نبردی که در آینده علیه امت عربی و اسلامی انجام دهد، شکست خواهد خورد. به همین دلیل رهبر انقلاب اسلامی با تمرکز بر محوریت و کانون‌گرایی اتحاد میان کشورهای اسلامی خواستار تحقق این امر شد. کما اینکه به نظر میرسد، دسترسی به این هدف، دور از امکان نبوده و کانون این تکامل آرمان فلسطین، یا به تعبیری دیگر سراسر فلسطین است.

طبق فرمودات امام خامنه ای دو عامل مهم وجود دارد که آینده را در سایه‌ی تداوم مقاومت فلسطینی ترسیم خواهند کرد. ابتدا نزدیکتر کردن خط مشی مسیر جهاد و شهادت، و دوم حمایت جهانی از رزمندگان فلسطینی توسط حکومتها و ملت‌های مسلح که در همه جهان هستند، می‌باشد. فراخوان صادقانه ایشان باید از طرف جهان عرب و اسلامی مورد قبول و استجابت قرار گیرد.

کما اینکه، هنگام خطاب قرار دادن جوانان عرب فرمودند: در گذشته پاسخ تجاوزات صهیونیست‌ها را با سنگ می‌دادند؛ اما امروز پاسخ تجاوزات، با شلیک موشکهای دقیق صورت می‌گیرد؛ و تأکید داشتند که رزمندگان فلسطین باید با اقتدار به مبارزه محقانه و اخلاق مدارانه خود علیه رژیم اشغالگر ادامه دهند.

بیانات گهربار که سیّدعلی خامنه‌ای خطاب به امت اسلامی در چهل و دومین سالروز جهانی قدس، نقشه راه کسانی است که میخواهند برای آزادسازی فلسطین، قدس و مسجد الاقصی، کار، تلاش، مجاهدت و مقاومت کنند.

ائتلاف نیروهای فلسطینی
دمشق
دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰

/۹۸۸/

ارسال نظرات