۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۳
کد خبر: ۶۸۰۶۹۳
امام جمعه پاوه:

تکوین و اعتلای مبانی اسلامی در فلسطین بزرگترین نگرانی صهیونیست‌ها است

تکوین و اعتلای مبانی اسلامی در فلسطین بزرگترین نگرانی صهیونیست‌ها است
کرمانشاه - ماموستا قادری گفت: روند تکوین و اعتلای مبانی اسلامی در کشور فلسطین به عنوان بزرگترین واهمه و نگرانی برای صهیونیست‌ها محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ماموستا ملاقادر قادری امروز در نشست همگرایی، برادری و پیشرفت شورای مدارس علوم دینی اهل سنت کشور که صورت ویدئو کنفرانس برگزار گردید، اظهار داشت: دشمنی صهیونیست ها با ملت فلسطین به هیچ وجه به خاطر عرب بودن آنها نیست، بلکه اسرائیل غاصب با اصل اسلام مشکل دارد، زیرا اگر اینگونه نبود، باید گفت که کشورهایی همانند عربستان، امارات و.. که اکنون به نوعی دست دوستی به سمت این رژیم کودک کش دراز کرده‌اند، عرب هستند.

امام جمعه شهرستان پاوه تصریح کرد: تاریخ سیاسی نشان داده است که هر زمان قومی عقیده را بر ملیت خود ترجیج دهند همواره مورد انواع حمایت دشمنان قرار می‌گیرد که در عصر ما فلسطین نمونه بارز آن محسوب ‌می‌شود.

این عالم اهل سنت ادامه داد: روند تکوین و اعتلای مبانی اسلامی در کشور فلسطین به عنوان بزرگترین واهمه و نگرانی برای صهیونیست‌ها محسوب می‌شود.

ماموستا قادری در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: دایره دشمنی و کینه توزی اسرائیلی‌ها تنها به ملت فلسطین ختم نمی‌شود، اکنون صهیونیست‌ها به عنوان دشمن شماره یک جمهوری اسلامی محسوب می‌شوند و این را در عمل بارها نشان داده‌اند.

امام جمعه شهرستان پاوه گفت: امروز دشمنان از اسلام و شریعت ما به شدت در هراسند، بنابراین باید در تقویت دین، قرآن و... در جهان اسلام یک حرکت بزرگ و نوین آغاز شود.

این عالم اهل سنت ادامه داد: از سوی دیگر اجرای سنت امر به معروف و نهی از منکر باعث شده است که اسلام در مقابل بسیاری از مفاسد در جوامع بشری قرار بگیرد که این وضعیت به هیچ وجه به مذاق دشمنان و صهیونیست ها خوش نخواهد آمد.

امام جمعه شهرستان پاوه خاطرنشان کرد: اسلام با داشته‌های فردی و اجتماعی بسیاری که دارد بی‌گمان می‌تواند در بحث حکومت بسیار موفق عمل کند، بنابراین مسلمین بدون هیچ ترسی از دشمنان بر عقیده خود راسخ خواهند ماند./1400/

ارسال نظرات