۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۶۸۰۷۴۶
مدیر حوزه علمیه خوزستان:

از ظرفیت قرارگاه‌های حوزه علمیه برای حضور حداکثری استفاده شود

از ظرفیت قرارگاه‌های حوزه علمیه برای حضور حداکثری استفاده شود
حجت الاسلام والمسلمین بهرام پور گفت: قرارگاه‌های تشکیل شده در حوزه‌های علمیه باید ضمن انسجام بیشتر به همراه سایر دستگاه‌های حاضر در این عرصه مردم را به صحنه بیاورند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین مسعود بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان پیش از ظهر امروز در همایش مدیران مدارس علمیه اهواز انتخابات ۱۴۰۰ را موضوعی سرنوشت ساز برای انقلاب اسلامی دانست و بیان داشت: این انقلاب ودیعه شهدا به ما است؛ بنابراین باید به عنوان وارثان آن‌ها ضمن صیانت از انقلاب آن را به دست صاحب اصلی اش حضرت ولی عصر (عج) برسانیم.

مدیر حوزه علمیه خوزستان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت این انتخابات عنوان داشت: تأخیر یا تعجیل در فرج بستگی به عملکرد مؤمنان دارد؛ در صورت عملکرد صحیح مؤمنان به یاری خدا شاهد فرج امام زمان (عج) خواهیم بود، اما اگر تنها تماشاگر فعالیت‌های دشمنان باشیم افزون بر تأخیر در فرج گرفتار پاسخگویی به شهدا می‌شویم.

حجت الاسلام والمسلمین بهرام پور با اشاره به فعالیت‌های گوناگون دشمن به جهت رویگردانی مردم از شرکت در انتخابات اظهار داشت: دشمن مردم ما را یک دهه تحت‌فشار‌های گوناگون قرارداد تا مردم را نسبت به این انقلاب ناامید کرده و به این نتیجه برساند که این انقلاب نیز فقط حرف بوده و ثمره‌ای ندارد ازاین‌رو برای مقام معظم رهبری دغدغه‌ای تحت عنوان ناامید کردن مردم حاصل‌شده و از ما می‌خواهند که در قالب یک برنامه تواصی هم دعوت به‌حق و هم دعوت به صبر کنیم و مردم را به صحنه برگردانیم.

وی افزود: دشمن مردم ما را یک دهه تحت‌فشار‌های گوناگون قرارداد تا مردم را نسبت به این انقلاب ناامید کرده و به این نتیجه برساند که این انقلاب نیز فقط حرف بوده و ثمره‌ای ندارد ازاین‌رو برای مقام معظم رهبری دغدغه‌ای تحت عنوان ناامید کردن مردم حاصل‌شده و از ما می‌خواهند که در قالب یک برنامه تواصی هم دعوت به‌حق و هم دعوت به صبر کنیم و مردم را به صحنه برگردانیم.

مدیر حوزه علمیه خوزستان در رابطه با فعالیت شبکه‌های معاند در جهت ناامید کردن مردم تصریح کرد: شبکه‌های معاند، فضای مجازی و تبلیغات بیگانگان با حرکت‌ها و برنامه‌های بسیار متنوع در حال تلاش هستند تا به شکل‌های مختلف مردم را ناامید کنند تا در انتخابات شرکت نکنند و یا اگر نتوانستند که جلوی شرکت مردم را بگیرند لااقل حضور مردم حداقلی باشد.

حجت الاسلام والمسلمین بهرام پور با اشاره به نقش مهم روحانیت در عرصه‌های مختلف گفت: تاریخ نشان داده که هر وقت روحانیت پای‌کار بوده و تلاش خود را انجام داده امت گوش‌به‌فرمان روحانیت بودند و پای‌کار آمده‌اند و این قضیه مسئولیت ما را سنگین می‌کند.

وی با اشاره به قرارگاه‌های تشکیل شده در حوزه‌های علمیه و استفاده از ظرفیت آن‌ها برای تشویق مردم به حضور حداکثری در انتخابات خاطرنشان کرد: قرارگاه‌های تشکیل شده در حوزه‌های علمیه باید ضمن انسجام بیشتر به همراه سایر دستگاه‌های حاضر در این عرصه مردم را به صحنه  بیاورند و به این مهم جامه عمل بپوشانند.

وی در پایان گفت: نخستین شرط  برای موفقیت در هر کاری برنامه‌ریزی و نظم است؛ اگر نظم و برنامه‌ریزی نباشد ثمره‌ای بر کار‌ها مترتب نخواهد شد ازاین‌رو خواهشمندم که برنامه‌های دوستان منظم، هدفمند، پرتلاش و ذوثمر باشد. /۹۴۵۴/
ارسال نظرات