۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۷
کد خبر: ۶۸۰۹۰۳

آزمون ورودی جامعه‌الزهرا سال تحصیلی 1401-1400 برگزار شد

آزمون ورودی جامعه‌الزهرا سال تحصیلی 1401-1400 برگزار شد
آزمون ورودی جامعه الزهرا(س) در مقطع سطح ۲، ۳ و بازپذیری روز جمعه 31 اردیبهشت با رقابت حدود 4 هزار داوطلب به صورت برخط (آنلاین) برگزار شد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام اباذر عمرانی فر روز جمعه (31 اردیبهشت) در گفتگویی عنوان کرد: امسال نیز همچون سال گذشته، آزمون ورودی جامعه الزهرا علیهاالسلام در مقاطع تحصیلی دو، سه و بازپذیری به صورت مجازی و در سه بازه زمانی برگزار شد.

رییس سنجش و پذیرش جامعه الزهرا(س) افزود: امروز داوطلبان سطح سه در 14 رشته تحصیلی از جمله «تاریخ اسلام»، «تبلیغ با گرایش حج»، «مدیریت آموزشی»، «تربیت دینی کودک و نوجوان»، «مشاوره خانواده با رویکرد اسلامی»، «تفسیر و علوم قرآن»، «فقه و اصول»، «فلسفه اسلامی»، «کلام اسلامی»، «کلام اسلامی با گرایش مهدویت»، «کلام اسلامی با گرایش امامت»، «مذاهب اسلامی»، «مدرسی ادبیات عرب» و «مطالعات اسلامی زنان» به رقابت پرداختند.

حجت‌الاسلام عمرانی فر با بیان اینکه آزمون سطح چهار در پنج رشته تحصیلی و دوره عالی فقه به صورت حضوری برگزار می‌شود، گفت: زمان برگزاری این آزمون ها در شرایط مناسب و با توجه به مصوبات ستاد مقابله با کرونا به صورت حضوری و در شهر قم برگزار می‌شود.

د/آزمون ورودی جامعه‌الزهرا سال تحصیلی 1401-1400 برگزار شد

رییس سنجش و پذیرش جامعه الزهرا(س) با بیان اینکه امسال 4 هزار داوطلب متقاضی تحصیل در جامعه الزهرا علیهاالسلام هستند، یادآور شد: ما فرصت مجددی برای داوطلبانی که از آزمون ورودی جا ماندند نداریم و این آزمون همچون آزمون حضوری تلقی می‌شود.

حجت‌الاسلام عمرانی فر افزود: امسال پیش از آزمون ورودی، دو روز به برگزاری آزمون آزمایشی اختصاص یافت تا داوطلبان برای آزمون اصلی آمادگی داشته باشند و نیروهای پشتیبانی مشکلات احتمالی آنان در زمان آزمون را رفع کنند.

وی با بیان اینکه 15 نیروی پشتیبانی از طریق تلفن و یا آیکون چت، پاسخگوی داوطلبان در روز آزمون هستند، خاطرنشان کرد: امسال 30 نفر از کارکنان و کارشناسان جامعه الزهرا علیهاالسلام در برگزاری آزمون ورودی جامعه الزهرا علیهاالسلام همکاری می‌کنند.

رییس سنجش و پذیرش جامعه الزهرا(س) با بیان اینکه نتایج آزمون ورودی 1401-1400 اواخر خرداد از طریق سامانه سنجش و پذیرش و پایگاه اطلاع رسانی جامعه الزهرا علیهاالسلام اطلاع رسانی می‌شود، تصریح کرد: پس از اعلام نتایج، ثبت نام و شرکت در مصاحبه انجام خواهد شد که شیوه مصاحبه نیز با توجه به شرایط سلامت کشور و مصوبات ستاد مقابله با کرونا به صورت حضوری، مجازی و یا تلفیقی خواهد بود.

حجت‌الاسلام عمرانی فر در پایان بیان داشت: داوطلبان می‌توانند سوالات، ابهامات یا انتقادات و پیشنهادات خود درباره آزمون را از طریق سامانه سنجش و پذیرش جامعه الزهرا علیهاالسلام به نشانی http://paziresh.jz.ac.ir/ بخش ارسال و پیگیری درخواست ها ارسال کنند تا مورد بررسی قرار گیرد./841/

ارسال نظرات