۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۶۸۰۹۱۳
مدیر مدرسه علمیه خواهران امام صادق اهواز خبر داد؛

اجرای طرح سه شنبه های مهدوی به صورت هفتگی در اهواز

اجرای طرح سه شنبه های مهدوی به صورت هفتگی در اهواز
خوزستان - طرح سه‌شنبه‌های مهدوی برای یادآوری نام، یاد و سلامتی امام زمان(عج)، از سوی طلاب مدرسه علمیه خواهران امام صادق(ع) اهواز، به‌صورت هفتگی اجرا می‌شود.
خانم منصوری منش، مدیر مدرسه علمیه خواهران امام صادق (ع) اهواز  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز در رابطه با اجرای طرح سه شنبه‌های مهدوی گفت: هدف از طرح "سه شنبه‌های مهدوی" یادآوری عزیزترین  کسی است که در این دل مشغولی‌های زندگی غریب شده تا شاید با عنایت حضرت صاحب الزمان (عج) باعث چشاندن نمکی از زندگی مهدوی به جامعه شود.

مدیر مدرسه علمیه خواهران امام صادق (ع) اهواز شناخت معارف مهدوی را در عصر حاضر ضرورت تردید ناپذیر دانست و عنوان داشت: اگر این ضرورت به خوبی درک شود و وجوه مختلف آن چنان که شایسته است، تبیین گردد، برکات فراوانی را نصیب جامعه اسلامی ما می‌سازد بنابراین بر همه ما واجب است که همه تلاشمان را برای شناخت امام عصر خود به کار گیریم.

خانم منصوری منش به اهمیت شناخت امام زمان (عج) در عصر حاضر تأکید داشت و  ادامه داد:  عصر حاضر جامعه ما بیش از هر زمان دیگر نیازمند پرداختن به فرهنگ انتظار و باور مهدویت است و به جرئت می‌توان گفت اگر به خوبی به این موضوع پرداخته شود، می‌تواند بسیاری از توطئه‌های فرهنگی دشمنان را خنثی کند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص پرداختن به جلوه‌هایی از جامعه مهدوی خاطر نشان کرد: جلوه‌هایی از جامعه مهدوی، جامعه قسط و عدل، جامعه عزت، علم و جامعه مواسات و برادری است؛ این‌ها را بایستی ما در زندگی خودمان تحقق ببخشیم.

مدیر مدرسه علمیه خواهران امام صادق (ع) اهواز با بیان اینکه طرح سه شنبه‌های مهدوی به منظور احیای فرهنگ مهدویت در جامعه اجرا می‌شود اظهار داشت: این طرح به منظور شناساندن هرچه بیشتر امام زمان (عج) به جوانان  با تاکید به ولایت پذیری در زمان غیبت این امام عزیز برگزار می‌شود.

خانم منصوری منش در پایان از استقبال حوزه نبوت بسیج جامعه زنان ناحیه امام علی (ع) اهواز و پایگاه‌های بسیج محلات از طرح سه شنبه‌های مهدوی در مدت اجرای این طرح خبر داد. /۹۴۵۴/
ارسال نظرات