۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۲
کد خبر: ۶۸۰۹۱۵
حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر:

فتح الفتوح مقاومت نویدبخش پیروزی نزدیک اسلام است

فتح الفتوح مقاومت نویدبخش پیروزی نزدیک اسلام است
استاد حوزه علمیه قم گفت: دیگر جنایت های صهیونیزم بدون پاسخ نخواهد ماند و بعد از فتح الفتوح مقاومت، حتی مسلمانان بی تفاوت هم فریاد مرگ بر اسرائیل سر داده اند.

حجت الاسلام والمسلمین سید جلال رضوی مهر نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به پیروزی مقاومت در فلسطین گفت: آدم کشی وحشینانه صهیونیزم بدون پاسخ نخواهد ماند و بعد از فتح الفتوح مقاومت دیگر حتی مسلمانان بی تفاوت هم فریاد مرگ بر اسرائیل سر داده اند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مقاومت قله های فتح ناشدنی دیروز را امروز فتح کرده است و این نوید پیروزی بزرگ اسلام  را در آینده نزدیک می رساند.

استاد حوزه علمیه قم تصریح کرد: قطعا و یقینا پیش بینی رهبر معظم انقلاب پیش از زمان اعلام شده، بوسیله مقاومت محقق خواهد شد و جان بر کفان فدایی قدس این مساله را به خوبی درک کرده اند و آن را عملی می کنند.

وی اظهار داشت: یهودیان خود هم به این یقین رسیده اند که این روزها آخرین نفس های سیاسی خود را در منطقه می کشند و بزودی باید بساطشان را در منطقه و از جهان اسلام جمع کنند.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر گفت: هر مسلمان باید در خانه خود صندوق انفاق به فلسطین را ایجاد کند چرا که بزودی با آزادی فلسطین باید قبله اول جهان اسلام بدست مسلمین آباد شود.

وی در ادامه ابراز داشت: هر مسلمانی که در مقابله قدس و مسجد الاقصی بی تفاوت باشد محکوم به نداشتن غیرت دینی است و جامعه واحده امت اسلام او را طرد خواهد کرد.

نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم گفت: قبله گاه اول اسلام انزجار خود را از چکمه پوشان خونین یعنی اسرائیل اعلام نموده و برائت خود را اعلام می کند.

وی تاکید کرد: اعراب مرتجع منطقه باید فورا ارتباط خود را با رژیم اشغال گر قدس قطع نموده و گرنه به دست مسلمانان به عنوان قاتلان مردم مظلوم و مسلمان فلسطین معرفی و قصاص خواهند شد.

استاد حوزه علمیه قم افزود: ماشین جنگی اسرائیل در برابر در موشک های قسام مشاهده و ناکارآمدی گنبد آهنین اسرائیل بر همگان مشخص شد و باید دولت های اسلامی و دولت های ضعیف النفس که راه عادی کردن ارتباط با اسرائیل را پیش گرفته اند از مجامع بین المللی مسلمانان اخراج شوند.

وی ادامه داد: روح شقاقی، عماد مغنیه و شهید مقاومت حاج قاسم سلیمانی تکثیر پیدا کرده است و هزاران نیروی مقاومت لبنان و فلسطین، همه و همه به یک هدف و آن هم آزادی قدس می اندیشند.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر در پایان گفت: تک تک مسلمانان امروز باید هوشمندانه دفاع از فلسطین را چون دفاع از ناموس بر خود واجب بدانند چرا که فلسطین قلب اسلام  و قطب امت پیامبر(ص) است.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
غریال
Iran, Islamic Republic of
۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۶
عالی همیشه از موضع گیری این استاد بزرگوار استفاده می کنیم
خداوند عزتشون بده
1
0