۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴
کد خبر: ۶۸۰۹۲۱
شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در پیامی؛

پیروزی مقاومت، طرح ننگین معامله قرن را به زباله دان تاریخ فرستاد

پیروزی مقاومت، طرح ننگین معامله قرن را به زباله دان تاریخ فرستاد
شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در بیانیه‌ای اعلام کرد: با این مقاومت، طرح ننگین معامله قرن و اقدامات مذبوحانه ارتجاع عرب در عادی سازی روابط، به زباله دان تاریخ پیوست.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در پی پیروزی افتخار آمیز ملت مسلمان و مقاوم فلسطین در نبرد 11 روزه علیه اسرائیل در بیانیه‌ای اعلام کرد با این مقاومت جانانه، طرح عقیم و ننگین معامله قرن و اقدامات مذبوحانه ارتجاع عرب در عادی سازی روابط، به زباله دان تاریخ پیوست.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

سم الله الرحمن الرحیم

نصر من الله وفتح قریب و بشر الصابرین

پیروزی بزرگ و افتخار آمیز ملت مسلمان و مقاوم فلسطین در نبرد ۱۱ روزه علیه صهیونیستهای درمانده و مفلوک، معجزه ی غلبه اراده ملتها و گفتمان پیروز مقاومت اسلامی را بار دیگر برجهانیان اثبات کرد.

دفاع قهرمانانه مردم مسلمان و مظلوم فلسطین از مسجدالاقصی و سرزمین مقدس، این بار با یکپارچگی

و هم افزایی مردم تمام مناطق فلسطین و هماهنگی تحسین برانگیز همه گروههای مقاومت، با بهره مندی از ایمان سرشار و توکل بر قادر متعال و با به کارگیری سلاحهای قوی، موازنه را به نفع مقاومت برگرداند و شکست سنگین و راهبردی دیگری را در کارنامه سیاه و ننگین دولت جعلی صهیونیسم ثبت کرد.

این دفاع قهرمانانه ترکیبی فصل نوین در مقاومت ۷۰ساله مردم فلسطین محسوب می شود و از این پس مردم جهان و ملل اسلامی شاهد وضعیتی متفاوت و شرایطی جدید در مقابله با استکبار جهانی و صهیونیسم غاصب خواهند بود.

با این مقاومت جانانه، طرح عقیم و ننگین معامله قرن و اقدامات مذبوحانه ارتجاع عرب در عادی سازی روابط، به زباله دان تاریخ پیوسته است.

اینک این  مردم بزرگ و مقتدر فلسطین هستند که تکلیف آینده خود را روشن خواهند کرد و این گروههای مقاومت اسلامی هستند که دست برماشه در میدان مبارزه آماده ی پاسخگویی قاطع در هرزمان و مکان هستند.

سلام خدا بر شهیدان مقاومت ۱۱روزه به ویژه فرماندهان شهید عملیات غرور آفرین سیف القدس درود بر رزمندگان گردانهای قسام و قدس و برحماس و جهاد اسلامی به ویژه بر مردم صبور و سلحشور غزه قهرمان و برجوانان شجاع قدس و کرانه باختری و محله ی مقاومت؛ " شیخ جراح"

ائمه جمعه ایران اسلامی جبهه شکر برآستان الهی می گذارند و این فتح مبین و درخشان را به مردم عزیز و فلسطین و فرماندهان و رزمندگان دشمن شکن گروههای مقاومت تبریک و تهنیت و شادباش می‌گویند.

وماالنصر الا من عندالله العزیز الحکیم

شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور

ارسال نظرات