۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱
کد خبر: ۶۸۰۹۵۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

پیروزی جبهه مقاومت، معادلات منطقه ای را تغییر داده است

پیروزی جبهه مقاومت، معادلات منطقه ای را تغییر داده است
مازندران - حجت الاسلام شکریان با اشاره به شکست سنگین رژیم صهیونیستی در برابر جبهه مقاومت گفت: این پیروزی برگ زرین دیگری در تاریخ مبارزات جبهه مقاومت در منطقه است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در دیدار جمعی از مبلغان دینی و فعالان فرهنگی شهرستان بابل با تبریک پیروزی ملت مقاوم فلسطین و مردم قهرمان غزه، گفت: مقاومت و پایداری و خون شهدای جبهه مقاومت و راه نورانی شهید سلیمانی و شهدای مقاومت اسلامی پیروزی بزرگ در فلسطین اشغالی و غزه را رقم زد.
 
وی با اشاره به گرامیداشت شهدای این پیروزی غرور آفرین و جانفشانی های رزمندگان جبهه های مقاومت اسلامی، اظهار داشت: یازده روز مقاومت و پایداری جانانه ملت مظلوم فلسطین اشغالی و مردم قهرمان و مظلوم غزه و جوانان و مردان و زنان غیور سرزمین های اشغالی ، وعده و نصرت الهی و پیروزی حق علیه باطل را محقق ساخت.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که رژیم صهیونیستی در این نبرد چند روزه، شکست سنگینی را متحمل شده است، تصریح کرد: این پیروزی برگ زرین دیگری در تاریخ مبارزات جبهه مقاومت در منطقه است.
 
حجت الاسلام شکریان در ادامه با اشاره به شکست مفتضحانه هیمنه پوشالی رژیم تا دندان مسلح صهیونیستی، افزود: هیمنه رژیم اشغالگر قدس فرو ریخته است و جبهه مقاومت و رزمندگان سرافراز مقاومت اسلامی و جوانان و مردان و زنان غیور فلسطین اشغالی و غزه بار دیگر شکست تلخ را به این رژیم جنایتکار تحمیل کردند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که رژیم غاصب صهیونیستی هر روز به پایان عمر نکبت بار خود نزدیک می شود، تصریح کرد: این نبرد روزهای اخیر نشان داد معادلات قدرت در منطقه کاملاً تغییر یافته و جریان مقاومت مقتدرتر از هر زمان دیگری در مقابله با دشمنان حضور دارد.
 
عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دفاع مقتدرانه مردم مقاوم و قهرمان فلسطین اشغالی و غزه در برابر ارتش پوشالی و جنایتکار رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: مجاهدان قهرمان فلسطینی و غزه  با ادامه مسیر شهدای مقاومت به ویژه سپهبد شهید قاسم سلیمانی و مجاهد نستوه ابومهدی المهندس و هم رزمانشان و شهدای جبهه مقاومت اسلامی و رزمندگان شجاع حزب الله لبنان این پیروزی عظیم را رقم زدند و با ادامه همین مقاومت و ایستادگی پیروزی های بزرگ تری در راه است.
 
حجت الاسلام شکریان به قدرت نمایی موشکی گروه های مقاوم و مبارز فلسطینی و پیشرفت های قابل توجه و بی نظیر در حوزه های نظامی و موشکی این گروه ها، تاکید کرد: امروز همه منطقه های نظامی، امنیتی و عمومی سرزمین های اشغالی در تیر رس موشک های مجاهدان سرافراز فلسطینی است و با هر گونه خطای محاسباتی در آتش بس از سوی رژیم صهیونیستی باید منتظر تبعات سنگین این اشتباه و خطای خود باشند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران خاطرنشان کرد: به طور قطع در این رو در رویی جمهوری اسلامی و دیگر کشورهای حامی مقاومت و مسلمان منطقه در کنار مردم مظلوم فلسطین و غزه خواهند بود و تا پیروزی نهایی و اخراج رژیم اشغالگر از سرزمین های اشغالی این حمایت ها ادامه خواهد داشت./950/
ارسال نظرات