۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۲
کد خبر: ۶۸۰۹۵۴
سخنگوی مرکزی مجلس وحدت مسلمین پاکستان:

مجاهدان فلسطینی، اسرائیل مغرور را به خاک مذلت نشاندند

مجاهدان فلسطینی، اسرائیل مغرور را به خاک مذلت نشاندند
حجت الاسلام دومکی پیروزی نهایی را به مجاهدان فلسطینی تبریک گفت و تصریح کرد: مجاهدان فلسطینی اسرائیل مغرور را به خاک مذلت نشاندند.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مقصود علی دومکی سخنگوی مرکزی مجلس وحدت مسلمین پاکستان، در سخنانی به شهدا و مبارزان فلسطینی درود فرستاد و گفت: تلاش و مبارزه مداوم گروه های مقاومت فلسطین موجب پیروزی نهایی در برابر رژیم غاصب اسرائیل و آزادی نخستین قبله اسلام، خواهد شد.

وی با بیان این که خون مجاهدان فلسطینی، اسرائیل مغرور را به خاک مذلت نشاند، افزود: آنان با خون شان گنبد آهنین را تبدیل به گنبد شنی کردند و چنانکه سید مقاومت نصر الله فرموده بودند این رژیم ضعیف تر از خانه عنکبوت است.

این روحانی پاکستانی با اشاره به این که جهان اسلام بجای بردگی و غلامی قدرت های استکباری، از فلسطین درس صبر و استقامت را بیاموزد، گفت: مجاهدان فلسطینی با خون خود بر دشمن تا دندان مسلح پیروز شدند و توطئه و سازش سران عرب را ناکام کردند.

وی به جهان اسلام بویژه نیروهای مقاومت بخاطر پیروزی جدید در مقابل اسرائیل تبریک و تهنیت گفت و ابراز داشت: پیروزی مجاهدان اسلام در برابر طاغوت، سنت و وعده الهی است.

از سوی دیگر این روحانی پاکستانی انفجار بمب در منطقه چمن بلوچستان پاکستان را به شدت محکوم کرد و اظهار داشت: کسانی که امنیت این کشور اسلامی را نشان کرده اند دشمن اسلام و بشریت اند.

حجت الاسلام دومکی حمله کنندگان به کاروان های ارتش و مردم بی گناه را آلت دست دشمنان ملت پاکستان دانست و تاکید کرد: دولت و دستگاه های امنیتی ریشه تروریسم را در کشور بخشکانند چون این تنها راه بازگشت امنیت به کشور است.

وی با بیان این که تروریسم زخم کهنه این خاک و بوم است و الآن تبدیل آفت و معضل اجتماعی در پاکستان شده است، تصریح کرد: دولت با پاکسازی کامل مراکز تربیتی گروه های تروریستی در بلوچستان و تسهیل کنندگان عملیات تروریستی، امنیت را در این ایالت بازگرداند.

سخنگوی مرکزی مجلس وحدت مسلمین پاکستان در آخر برای غفران روح شهدا و سلامتی زخمی شدگان حادثه تروریستی دعا و با خانواده های داغدارشان ابراز همدردی کرد./988/

ارسال نظرات