۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۶۸۰۹۹۴
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه:

کاندیدای اصلح باید از دو صفت «حفیظ» و «علیم» برخوردار باشد

کاندیدای اصلح باید از دو صفت «حفیظ» و «علیم» برخوردار باشد
کرمانشاه - ماموستا مرادی گفت: مردم باید کسی را برای پست ریاست جمهوری انتخاب کنند که طبق نص صریح قرآن کریم از دو صفت «حفیظ» و «علیم» برخوردار باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ماموستا عبدالرحمن مرادی امروز در دیدار با جمعی از ائمه جمعه اهل سنت استان کرمانشاه با اشاره به پیروزی ملت فلسطین و جریان مقاومت بر تجاوزگری های اسرائیل غاصب، عنوان کرد: در سالهای اخیر صهیونیست ها شکسته های بسیاری را متحمل شده اند ولی بازهم درس نگرفته اند و بی شک این رویه آنها را روز به روز به سمت افول و نابودی خواهد برد.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه با اشاره به اینکه اسرائیل غاصب در آینده ای نه چندان دور از صحنه روزگار حذف خواهد شد، عنوان کرد: این خواست خداوند متعال بود که ملت فلسطین و گروههای مقاومت با کمترین سلاح در برابر پرمدعاترین ارتش دنیای، یعنی ارتش اسرائیل به پیروزی رسیدند و این پیروزی برای تمام دنیا حامل پیام های بسیاری بود.

این عالم اهل سنت تاکید کرد: از سو «گنبد آهنین» صهیونیست ها عملا نشان داد که یک «گنبد پوشالین» بیش نیست که حتی توانایی مقابله با ساده ترین جنگ افزارها را ندارد و از سوی دیگر این جنگ نشان داد که قدرت اسرائیل حتی در حد دفاع از شهروندان خویش نیست.

ماموستا مرادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره انتخابات پیش روی بیان کرد: امسال با توجه به دلایل بسیاری انتخابات ریاست جمهوری هم برای ما و هم برای دشمنان منطقه ای و جهانی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، لذا باید نهایت دقت را در انتخاب فرد اصلح داشته باشیم.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه به برخی از صفات یک نامزد اصلح اشاره کرد و گفت: مردم باید کسی را برای پست ریاست جمهوری انتخاب کنند که طبق نص صریح قرآن کریم از دو صفت «حفیظ» و «علیم» برخوردار باشد، زیرا با داشتن این دو صفت یک رییس جمهور می تواند کشور را به خوبی مدیریت کند و از تلاطم های سیاسی و اقتصادی حفظ کند.

ماموستا مرادی بیان داشت: در بحث انتخابات شوراها هم باید نامزدهای انتخاباتی از این دو صفت مهم برخوردار باشند، کاندیدا باید حفیظ باشد یعنی اینکه در حفظ و امانتداری از بیت المال و.. کوشا و متعهد باشد و علیم باشد بدین معنا که در کار خود دارای سبقه و پیشینه نیکوی مدیریتی باشد.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه با اشاره به اینکه راه برون رفت کشور از این همه معضلات اقتصادی در دستان ملت است، گفت: بدون شک حضور و مشارکت در انتخابات و مهمتر از آن انتخاب کاندیدای اصلح می تواند مشکلات داخلی را یکی پس از دیگری از پیش روی بردارد نه اینکه به تاسی از تبلیغات رسانه های دشمنان این انتخابات که حق همه ماست را تحریم کنیم./1400/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
طلبه کوچک حوزه
Iran, Islamic Republic of
۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵
مطلب درستی فرمودید.
0
0