۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۶۸۰۹۹۵
امام‌جمعه فاروج:

مشارکت حداکثری در انتخابات فتنه‌های دشمنان را خنثی می‌کند

مشارکت حداکثری در انتخابات فتنه‌های دشمنان را خنثی می‌کند
خراسان شمالی - حجت‌الاسلام نوروزی گفت: حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی و مشارکت همگانی دشمنان کشور و نظام را ناامید و فتنه‌های آن‌ها را خنثی خواهد کرد.

حجت‌الاسلام نایب علی نوروزی، امام‌جمعه فاروج، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، با اشاره به در پیش بودن سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، اظهار کرد: بعد از 40 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی و آغاز گام دوم مردم ما تجربه بسیار بالایی هم در نحوه برگزاری انتخابات‌ها، هم در کیفیت و همچنین در تشخیص شاخصه‌های انتخاب اصلح دارند.

وی اظهار داشت: همیشه و در دوره‌های مختلف بهترین شاخصه‌ها را رهبر معظم انقلاب بیان کردند؛ زیرا مسؤولین نظام اسلامی باید برخی شاخصه‌ها را داشته باشند که ایشان این موضوعات را بارها بیان کرده‌اند.

حجت‌الاسلام نوروزی افزود: از طرفی هر دوره‌ای هم شاخصه‌های خاص خود را دارد، در آغاز گام دوم انقلاب علاوه بر شاخصه‌های عمومی مثل اعتقاد به نظام اسلامی، روحیه مردمی و خدمتگزاری، روحیه استکبارستیزی و مقابله با ظلم و روحیه خستگی‌ناپذیری و تلاش برای حل مشکلات و محرومیت‌زدایی، ایشان بر دولت جوان و انقلابی تأکید کردند.

وی ادامه داد: معنای دولت جوان و انقلابی این است رئیس‌جمهوری باشد که کابینه جوان انتخاب کند، جوانانی که انقلابی فکر کنند، انقلابی انتخاب کنند، انقلابی موضع‌گیری کنند و انقلابی عمل کنند که اگر این‌طور شود در آغاز گام دوم انقلاب چشم‌انداز روشنی برای کشور عزیزمان رقم خواهد خورد.

حجت‌الاسلام نوروزی خاطرنشان کرد: دشمن همیشه در طبل ناامیدی می‌کوبد تا مردم به صحنه نیایند و با عدم مشارکت مردم در انتخابات، آسیب‌ها و مشکلاتی را برای کشور به وجود آورد.

وی گفت: حضور مردم در صحنه هم باعث دلگرمی و امیدواری مسئولان و خدمتگزاری بیشتر و روزافزون آن‌ها شده و هم باعث دلگرمی دوستان و حامیان جمهوری اسلامی و مستضعفان عالم در سطح جهان خواهد شد.

امام‌جمعه فاروج گفت: همچنین حضور مردم و مشارکت حداکثری در پای صندوق رأی باعث ناامیدی، یأس و عقب‌نشینی دشمنان خواهد شد، اگر دشمنان نظام بفهمند که مردم در صحنه هستند از مواضع سخت‌گیرانه و تحریم‌ها عقب‌نشینی خواهند کرد چون می‌دانند با ملتی که مردمش همیشه در صحنه هستند نمی‌شود مقابله کرد و جنگید./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸
من دوماه هستش حقوق نگرفتم شکر خدا ی نون خشک می خورم ولی بخاطر کشورم به اصلح ری میدم
0
0