۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۷
کد خبر: ۶۸۱۰۲۵
عضو هیأت رییسه مجمع نمایندگان طلاب:

منظومه فکری امامین انقلاب درباره فعالیت رسانه ای تدوین شود

منظومه فکری امامین انقلاب درباره فعالیت رسانه ای تدوین شود
حجت الاسلام عسکری بر لزوم هم افزایی مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه با خبرگزاری رسا تأکید کرد و گفت: منظومه فکری امامین انقلاب درباره فعالیت رسانه ای تدوین شود.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام ابوالقاسم عسکری، عضو هیأت رییسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، در نشست هم اندیشی که در سالن جلسات شهید حجت الاسلام دهقان برگزار شد، به تبین رهنمودهای رهبر معظم انقلاب درباره مجمع نمایندگان طلاب پرداخت و گفت: رهبر معظم انقلاب در نشستی که با اعضای مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم داشتند به نقش کلید و راهبردی و تشکیلاتی این مجمع در حوزه های علمیه اشاره داشتند.

وی با بیان اینکه امسال سال آخر این دوره مجمع نمایندگان طلاب است افزود: ما در آستانه انتخابات مجمع نمایندگان طلاب قرار داریم، از این رو به بازوی رسانه ای برای حضور طلاب در این انتخابات نیاز داریم.

عضو هیأت رییسه مجمع نمایندگان طلاب بیان کرد: به علت شیوع ویروس کرونا و عدم تجمعات در فیضه، باید تمام تلاش خود در جهت تدوین فعالیت های نوین در جهت حضور حداکثری طلاب در انتخابات مجمع نمایندگان و فضلای حوزه های علمیه انجام دهیم.

وی بر لزوم هم افزایی و همکاری مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه با نهاد خبرگزاری رسا تأکید و تصریح کرد: این مجمع از شخصیت ها و اساتید حوزوی تشکیل یافته است که رسانه حوزوی خبرگزاری رسا می تواند این چهره ها را به جامعه معرفی کند.

حجت الاسلام عسکری به اشاره به تدوین برنامه تحولی مجمع نمایندگان طلاب، افزود: بعد از سخنرانی رهبر معظم انقلاب در اسفندماه1394 برنامه تحولی در این مجمع پیگیری شد و بیش از نیمی از اعضای این مجمع تغییر یافتند و رویکرد جدیدی با نسل جوان طلاب در این مجموعه شکل گرفت.

وی به اشاره به فعالیت های رسانه ای مجمع نمایندگان و طلاب فضلای حوزه گفت: برای هر استان یک کانال اطلاع رسانی ایجاد شده تا این کانال ها پل ارتباطی میان طلاب شهرستان و نمایندگان طلاب آنها باشد و مرجعی برای پاسخگویی به نیازهای طلاب در هر استان باشد.

وی بر لزوم هم افزایی نهادهای حوزوی تأکید کرد و افزود: مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم به دنبال گسترش و هم افزایی رسانه میان نهادهای حوزوی انقلاب است.

عضو هیأت رییسه مجمع نمایندگان طلاب بیان کرد: در اندیشه های امامین انقلاب توصیه ها و رهنمودهای بسیاری درباره فعالیت ها، سیاست ها و جهت دهی رسانه ها و خبرگزاری ها وجود دارد؛ از این رو باید منظومه فکری امامین انقلاب درباره رسانه ها جمع آوری و تدوین و در اختیار حوزویان قرار گیرد./998/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
حاج مجید
Iran, Islamic Republic of
۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰
تحلیل زیبایی بود.
0
0