۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷
کد خبر: ۶۸۱۰۷۰

کتاب "دستور از خمینی" تجربیات و خاطرات طلاب از تبلیغ سیاسی

کتاب
کتاب "دستور از خمینی" در حضور حجت الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی رو نمایی شد. این کتاب تجربیات و خاطرات طلاب از تبلیغ سیاسی را روایت می کند.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، موسسه خانه طلاب جوان از کتاب "دستور از خمینی" در حضور حجت الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی رو نمایی کرد. این کتاب تجربیات و خاطرات طلاب از تبلیغ سیاسی را روایت می کند.
حجت الاسلام قمی در این جلسه با بیان این که برای طلاب حضور در اردوهای جهادی با کار سیاسی ماهیتاً تمایز ندارد گفت: این که طلبه تکلیف سیاسی دارد در مکتب امام (ره) معلوم است و انتخابات لیلة القدر انقلاب است. لذا خیلی از طلبه ها سوال دارند که در انتخابات باید چه کنند.
وی با اشاره به حضور سیاسی طلاب در صحنه انتخابات افزود: این کتاب از این حیث که روش و حس و حال به عموم طلاب منتقل می کند اتفاق مبارکی است؛ خانه طلاب جوان که در انتخابات 96 نقش فعالی را در شهر اراک ایفا کرد با انتشار این کتاب در صدد است الگوی عملی برای حضور سیاسی طلاب ارائه دهد، الگویی که در آن طلبه به تشریح مبانی و اصول انقلاب می پردازد و در عین تاثیر گذاری وارد دعواهای جناحی و بازی های سیاسی نمی شود.

کتاب

ارسال نظرات