۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۶۸۱۰۹۱
با حضور تیم سیار واکسیناسیون دانشگاه علوم پزشکی کاشان؛

نماینده ولی فقیه در کاشان واکسن کرونا دریافت کرد

نماینده ولی فقیه در کاشان واکسن کرونا دریافت کرد
اصفهان - آیت الله سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان با حضور تیم سیار واکسیناسیون دانشگاه علوم پزشکی کاشان واکسن کرونا دریافت کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی ظهر امروز در حاشیه تزریق واکسن کرونا در گفتگو با خبرنگاران، با تقدیر از پزشکان و کادر درمان در خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا، گفت: ما در برابر دشمنانی قرارداریم که می‌خواهند هر آنچه را که داریم از ما بگیرند.

وی با اشاره به اینکه دشمن همه تلاش خود را به کار گرفته تا موفقیت‌های جمهوری اسلامی ایران به ویژه در بخش بهداشت و درمان را کم ارزش جلوه دهد، افزود: جمهوری اسلامی ایران در بخش درمان بیماری ویروس کرونا به موفقیت‌های قابل توجه و خیره کننده ای رسیده است.

به گفته وی آمریکا بزرگترین به اصطلاح قدرت دنیا مدت‌ها در مقابله با ویروس کرونا عاجز و ناتوان بود و در حالیکه جمهوری اسلامی ایران از همان ابتدا با تمام توان به میدان آمد و کادر درمان موفق شد روند روبه رشد این بیماری را مهار کند.

آیت الله سلیمانی با اشاره به توانمندی جمهوری اسلامی ایران در بخش بهداشت و درمان و ساخت واکسن کرونا در ایران، گفت: ساخت واکسن ایرانی کرونا چشمان جهانیان را خیره کرده است.

وی افزود: کادر درمان در نظام جمهوری اسلامی ایران از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا به امروز موفق و سربلند بوده است و از سوی رهبر معظم انقلاب نیز تقدیرو تجلیل شده است.

لازم به ذکر است، آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان متولد ۱۳۲۶ شهرستان سوادکوه مازنداران، ۷۴ ساله و در اولویت‌های دریافت واکسن کرونا قرارداشت. ایشان مرداد ماه سال ۹۹ با حکم رهبر معظم انقلاب به عنوان نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان منصوب شد./۱۳۰۷/
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات