۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۶۸۱۰۹۵

اولین بانوی مدیر جامعه الزهرا معرفی می شود

اولین بانوی مدیر جامعه الزهرا معرفی می شود
برای نخستین بار پس از کش و قوس های فراوان مدیر جامعه الزهرا(س) تعیین و قرار است طی مراسمی با حضور شخصیت های حوزوی معرفی شود.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، پس از کش و قوس های فراوان مدیر جامعه الزهرا(س) تعیین و قرار است طی مراسمی با حضور شخصیت های حوزوی معرفی شود، این در حالی است که حجت الاسلام و المسلمین مدنی در بهمن ماه 99 از مسؤولیت خود در جامعه الزهرا(س) استعفا کرده بود و در این مدت حجت الاسلام والمسلمین احمد دیانی سرپرستی این حوزه را در دست داشت، هیئت امنا جامعه الزهرا(س) در این دوره قرار است سرکار خانم دکتر برقعی را جهت مدیریت جامعه الزهرا(س) معرفی کنند. 

روابط عمومی جامعه الزهرا(س) این خبر را اعلام و حجت الاسلام والمسلمین مسعود نعیمی دبیر هیأت امنای جامعه الزهرا علیهاالسلام در گفت و گویی جزئیات این برناه را تبیین کرد.

حجت الاسلام والمسلمین مسعود نعیمی اظهار داشت: مراسم تودیع و معارفه مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام روز چهارشنبه ۵ خرداد ساعت ۱۰:۳۰ در تالار بیداری اسلامی این موسسه علمی حوزه ای برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم با حضور و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محمدی عراقی، رییس دفتر رهبر معظم انقلاب در قم،  آیت الله مقتدایی رییس شورای سیاستگذاری حوزه های علمیه خواهران، حجت الاسلام والمسلمین ربانی، رییس هیات امنای جامعه الزهرا علیهاالسلام و نیز نمایندگان بیوت مراجع عظام تقلید، علما، فضلا و شخصیت های حوزوی و مسئولان استانی برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین نعیمی قدردانی از تلاش‌های حجت الاسلام و المسلمین مدنی، مدیر پیشین، حجت الاسلام والمسلمین دیانی، سرپرست فعلی و معرفی بانوی فاضله سرکار خانم سیده زهره برقعی به عنوان مدیر جدید جامعه الزهرا علیهاالسلام را از دیگر برنامه های این مراسم برشمرد.

گفتنی است، پس از استعفای حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر مدنی در بهمن سال ۱۳۹۹، سرکار خانم دکتر سیده زهره برقعی با انتخاب هیأت امنای جامعه الزهرا علیهاالسلام، شورای سیاستگذاری حوزه‌های علمیه‌ خواهران و تنفیذ رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی به عنوان مدیر جدید جامعه الزهرا علیهاالسلام منصوب شد.

در این مدت، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد دیانی یکی از اعضای هیأت امنای جامعه الزهرا علیهاالسلام، سرپرستی این مؤسسه علمی حوزوی را به عهده گرفت.

اولین بانوی مدیر جامعه الزهرا معرفی می شود

شایان ذکر است؛ سرکار حاجیه خانم برقعی از دانش آموختگان جامعه الزهرا علیهاالسلام است که ضمن گذراندن دروس حوزوی و شرکت در دروس خارج آیات حسن زاده آملی، فاضل لنکرانی، شب زنده دار و تجلیل، دکترای فلسفه تطبیقی خود را از دانشگاه تربیت مدرس اخذ کرد.

وی فعالیت های اجرایی متعددی را در جامعه الزهرا علیهاالسلام عهده دار بوده است از جمله مدیر آموزش، مدیر پژوهش، مدیر ستاد اساتید و قائم مقام معاونت هماهنگی، موسس گروه استعدادهای درخشان، تاسیس بخش تربیت مدرس در راستای توانمند سازی اساتید سطوح عالی، راه اندازی آموزش ضمن خدمت اساتید، همکاری های مختلف با آموزش و پژوهش، عضو شورای سیاستگذاری پژوهش و عضو هیات امنای جامعه الزهرا علیهاالسلام، همچنین ریاست پردیس خواهران دانشگاه قم،  معاونت امور خواهران، مشاور رئیس دانشگاه قم در امور زنان و خانواده بخش دیگری از مسئولیت های سرکار خانم برقعی در سالهای گذشته است.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
جواد. ه
Iran, Islamic Republic of
۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷
مبارک باد.
آرزوی توفیق برای ایشون
2
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴
زن و مدیر چه خبره در حوزه انقلاب شده
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۲
یعنی تا حالا خانم ها نمی تونستن خودشون مدیریت کنن مردا رو مدیرشون می کردن
2
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵
مشخص شدن مدیر زن نشان دهنده توانایی و قدرت مدیریت زنان در جمهوری اسلامی است
2
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۷
جای مصی علینژاد خالیه ببینه زنان چطور در ایران کارها را بدست گرفتند
2
0
دختر با حجاب
Iran, Islamic Republic of
۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰
باید در عمل دید که مدیریت زنان بر زنان موفق هست یا خیر؟
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۹
مبارک
0
0