۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۵
کد خبر: ۶۸۱۱۲۵
نماینده ولی فقیه در مازندران تأکید کرد؛

ضرورت پشتیبانی و برداشتن موانع پیش روی تولید کشور

ضرورت پشتیبانی و برداشتن موانع پیش روی تولید کشور
مازندران - امام جمعه ساری، رسیدن به توسعه متوازن در کشور را نیازمند فرماندهی مناسب در حوزه اقتصادی دانست و گفت: تقویت تولید با پشتیبانی و برداشتن موانع تحقق می یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار سردار رعیتی فرد، مسؤول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات و عضو ستاد موانع تولید کشور با اشاره به اهمیت کار و تولید در کشور، بر ضرورت توجه به قشر زحمتکش کارگری تأکید کرد.

وی با بیان این که چرخ تولید کشور با تلاش ها و مجاهدت های کارگران زحمتکش می چرخد، افزود: باید مشکلات و مطالبات به حق این قشر بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه ساری در ادامه با بیان این که بسیج کارگری باید نسبت به رویکرد فرهنگی، آسیب زدایی و اعتقادی قشر زحمتکش، حلال خور و وفادار به نظام بیشتر توجه کند، ادامه داد: در این راستا باید با اقدامات مناسب از توطئه ها و ترفندهای دشمنان علیه این قشر جلوگیری شود.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی، جنگ امروز کشور را جنگ اقتصادی عنوان کرد و با بیان این که امیداوریم با توجه به نامگذاری امسال، در حوزه پشتیبانی ها گام های مؤثر تری از سوی مسؤولان برداشته شود، افزود: باید موانعی که پیش روی تولید و صنعت ما وجود دارد با تصمیم گیری صحیح برداشته شود.

وی با بیان این که شناخت مشکلات و ارائه راهکارهای لازم در حوزه کارگری از اهمیت بالایی برخوردار است، تصریح کرد: باید همراه با یافته های دقیق و صحیح در جهت رفع مشکلات حوزه کارگری و موانع موجود در این بخش تلاش صورت گیرد.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود با بیان این که با ایمان، توکل و تکیه بر دانش داخلی می توان هر ناممکنی را ممکن ساخت، ادامه داد: در آزاد سازی خرمشهر این مسأله اتفاق افتاد و دیدیم که مردم ما ناممکن را با نیروی ایمان ممکن ساختند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که باید در حوزه کارگری، اجرایی و اقتصادی نیز با ایمان، توکل و تکیه بر توان و ظرفیت داخلی وارد عمل شویم، تصریح کرد: به طورحتم رشد تولید در داخل کشور با تکیه بر توان داخلی امکان پذیر خواهد بود.

وی در ادامه سخنان خود با مهم ارزیابی کردن حوزه اقتصاد در رشد و توسعه کشور، بیان داشت: رسیدن به توسعه متوازن در کشور نیازمند فرماندهی مناسب در حوزه اقتصادی است که باید با یک خیز هدفمند در این بخش وارد شد.

امام جمعه ساری با اشاره به این که به دلیل شرایط به وجود آمده در کشور فضای کاری و اقتصادی مردم دستخوش تغییراتی شده است، ادامه داد: امروز به واسطه برخی مسائل این مردم در مسائل اقتصادی با مشکلاتی مواجه هستند.

نمالینده ولی فقیه در مازندران با تأکید براین که رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باید در اولویت کاری مسؤولان ما قرار گیرد، افزود: باید با اقدامات مناسب در این بخش بتوانیم بخشی از مشکلات معیشتی مردم را رفع کنیم./950/

ارسال نظرات