۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۶۸۱۱۳۶

پیام تبریک رییس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه به مناسبت پیروزی ملت فلسطین

پیام تبریک رییس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه به مناسبت پیروزی ملت فلسطین
رییس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در پیامی پیروزی ملت فلسطین در جنگ 12 روزه رژیم صهیونیستی را تبریک گفت.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین سید جمال‌الدین میرمحمدی در پیامی پیروزی ملت فلسطین در جنگ 12 روزه رژیم صهیونیستی را تبریک گفت. متن این پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ یَنْصُرْکُمْ وَ یُثَبِّتْ أَقْدامَکُمْ.»

ای کسانی که ایمان آورده‌اید، اگر خدا را یاری کنید و برای خشنودی او با کافران بجنگید و از دینش حمایت کنید، او نیز با فراهم آوردن اسباب پیروزی، شما را یاری می‌کند و گام‌هایتان را در میدان نبرد استوار می‌سازد.

شکست هیمنه صهیونیسم‌ها تنها یکی از دستاوردهای مقاومت قهرمانانه مردم فلسطین در جنگ 12 روزه بود. این نبرد به حاکمان دست نشانده برخی کشورهای اسلامی که برای صلح با این رژیم سفاک لحظه شماری می‌کردند نشان داد که راه باطلی در پیش گرفته‌اند و این رژیم روز به روز به زوال و نابودی خود نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود، همانطور که امام خمینی(ره) نوید آن را می‌دادند و ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) نیز در سال 94 پیش‌بینی کردند که اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید.

خداوند بزرگ را شاکریم که این اتفاق در این لحظه حساس و تاریخ ساز رخ داد و صلح‌نامه‌های سران خودفروخته برخی از کشورهای اسلامی با این رژیم را به ورق‌پاره‌ای تبدیل کرد. راهپیمایی آزادی خواهان جهان در تمامی کشورها به ویژه کشورهای غربی و حتی آمریکا برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین نشان داد که این رژیم در میان افکار عمومی جهانیان نیز جایگاه خود را از دست داده است و آنها تنها با حمایت‌های سران برخی کشورهای غربی فعلاً ایستاده‌اند که انشاءالله همه آنها نیز نابود خواهند شد.

ملت سرافراز و سربلند فلسطین امروز جواب سال‌ها مقاومت خود را گرفت. ملتی که زمانی تنها با سنگ به جنگ دشمن سرتا پا مسلح می‌رفت، به مدد زحمات و تلاش‌های سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و تمامی شهدای مقاومت امروز با موشک‌های نقطه‌زن لرزه بر اندام دشمن می‌اندازد و گنبد آهنینی که به آن می‌بالیدند در مقابل اراده ملت فلسطین ناکام است. رژیم صهیونیستی در این نبرد همچون جانوری زخم‌خورده، دست به هرگونه جنایتی زد تا آبروی رفته خود را باز پس گیرد ولی مقاومت نشان داد که سران وحشی این رژیم دیگر نمی‌توانند و نخواهند توانست که دست به هر جنایتی بزنند و پاسخ آن را دریافت نکنند.

این پیروزی افتخارآمیز را به ملت سرافراز و سربلند فلسطین و تمامی آزادی خواهان جهان تبریک می‌گویم و نابودی کامل رژیم صهیونیستی و مستکبران جهان و عزت و سرافرازی مسلمانان جهان را از ایزد منان آرزو می‌کنم.

سید جمال‌الدین میرمحمدی؛ رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه

ارسال نظرات