۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۷
کد خبر: ۶۸۱۱۳۸

حمله اراذل و اوباش به یک روحانی در تهران

حمله اراذل و اوباش به یک روحانی در تهران
امام جماعت یکی از مساجد تهران توسط برخی از اراذل و اوباش مورد ضرب و شتم قرار گرفت و به بیمارستان منتقل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از تهران، روز گذشته، یکی از روحانیون محله تهران‌نو که برای اقامه نماز مغرب و عشا به سمت مسجد حسنی در محله حافظیه تهران‌نو در حال حرکت بود؛ مورد ضرب و جرح یکی از اراذل و اوباش این محله قرار گرفت.

یکی از شاهدان در این باره گفته است: ضارب با تیغ موکت‌بری چندین ضربه به پشت این روحانی وارد کرد. البته با دخالت مردم، فرد ضارب دستگیر و تحویل نیروهای انتظامی شده است.

حجت الاسلام سید محمود مصطفوی منتظری پسر عموی روحانی مضروب در گفت و گویی با تشریح جزییات این حادثه، افزود: ضارب که فردی 52 ساله است با یک تیغ موکت‌بری چند ضربه به بدن حجت الاسلام مصطفوی منتظری وارد کرده است.

وی اظهار کرد: تاکنون سابقه ای از بحث و یا جدل یا درگیری میان امام جماعت مسجد حسنی و ضارب او نشنیده بودم و این برای اولین بار است که چنین حادثه ای برای حجت الاسلام سید کاظم مصطفوی منتظری پیش آمده است.

گفتنی است، این روحانی تحت عمل جراحی قرار گرفته و امروز از بیمارستان مرخص شده و ادامه روند درمان وی در منزل پیگیری می شود.

سیدکاظم مصطفوی از روحانیون با سابقه محله تهران‌نو است که بیش از سی سال، اقامه نماز را در مسجد حسنی بر عهده دارد.

حسین عجمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
کردستان
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۲
از قوه قضایه درخواست می کنیم که اشد مجازات برای این .... که در خیابان این جنایات را میکنن ما از روحانیت و تمام مردم مظلوم که مورد ضرب شتم این ارازل واوباش قرار میگیرن حمایت میکنیم مرگ بر اوباش وفتنه گر
0
0