۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۶۸۱۱۸۰
امام جمعه دورود:

تشکیل دولتی جوان، حزب الهی و کارآمد نیاز امروز جامعه است

تشکیل دولتی جوان، حزب الهی و کارآمد نیاز امروز جامعه است
لرستان - حجت الاسلام حسینی نوری با بیان اینکه تشکیل دولتی جوان، حزب الهی و کارآمد نیاز جامعه امروز است، گفت: روحانیت در این راستا با ورود به موقع بصیرت افزایی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید مصطفی حسینی نوری، ظهر امروز در برگزاری نشست ماهیانه روحانیت شهرستان دورود با موضوع انتخابات که در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، گفت: روحانیت در بصیرت افزایی و هدایت صحیح جامعه نقش بسزایی دارند.

امام جمعه دورود روحانیت را پرچمدار دین، انقلاب و ولایت دانست و افزود: امروز روحانیت با ورود به موقع باید به تکلیف شرعی عمل کند و سخنان رهبر معظم انقلاب را در جامعه تبیین نماید.

وی بر ضرورت حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای تاکید کرد و ادامه داد: باید متمرکز روی مشارکت مطلوب و انتخاب مطلوب باشیم.

حجت الاسلام حسینی نوری با بیان اینکه هم‌اکنون نیازمند به یک دولت جوان، انقلابی و حزب الهی هستیم، دولتی که به آرمان های امام خمینی( ره ) و شهدا معتقد باشد و همه عرصه را میدان بداند، گفت: برای رسیدن به این هدف باید شاخص های انتخاب فرد اصلح تبیین شود.

وی تصریح کرد: باید مردم را تشویق و ترغیب کنیم که مشارکت بالایی در انتخابات داشته باشند و در این راستا باید به خوبی بصیرت افزایی و روشنگری شود.

روحانیت مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت کنند

حجت الاسلام حسینی نوری بیان داشت: روحانیت با حضور به موقع در صحنه و تشویق مردم به مشارکت حداکثری در سایه انتخابی آگاهانه باید برای مقابله با توطئه های دشمن و تشکیل دولتی انقلابی و کارآمد به رسالتی تبلیغی خویش عمل کنند./۹۴۵۱/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات