۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۶۸۱۲۱۸
امام جمعه شهرستان ثلاث باباجانی:

برخی افراد و گروهها به‌دنبال حاشیه سازی علیه شورای نگهبان هستند

برخی افراد و گروهها به‌دنبال حاشیه سازی علیه شورای نگهبان هستند
کرمانشاه - ماموستا شیخی گفت: برخی در کشور به همانند انتخابات مجلس و ریاست جمهوری همچنان دوست دارند برای شورای نگهبان حاشیه‌سازی کنند.

ماموستا احمد شیخی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه عنوان داشت: با تایید نامزدهای نهایی سیزدهمین دوره ریاست جمهوری موجی از هجوم رسانه‌ای از سوی رسانه‌های معاند چه در داخل و چه در خارجی آغاز شده  است.

امام جمعه شهرستان ثلاث باباجانی گفت: تاسف‌بار اینکه برخی از شخصیت های داخلی که به نوعی در این نظام و انقلاب نامی برای خود دست و پا کرده اند با سخنان حاشیه‌دار خود نفس انتخابات را زیر سئوال می‌برند که به نظر می‌رسد که سخنان و اظهارنظر این افراد کمتر از دشمنی رسانه‌های بیگانه و سرویس‌های جاسوسی غربی‌ها و... نباشد.

این عالم اهل سنت با تاکید بر اینکه باید تمام تلاش ما حفظ سلامت انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا باشد، گفت: بی‌رونق کردن انتخابات، به راه‌اندازی شبهات انتخاباتی و در نهایت ایجاد اغتشاش در کشور از جمله مهمترین دسیسه‌های گروه‌های اپوزیسیون در خارج از کشور است که از هم اکنون زمزمه این شیطنت‌ها به گوش می‌رسد.

ماموستا شیخی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: 7 کاندیدای تایید شده از سوی شورای نگهبان از فلیترهای بسیاری عبور کرده‌اند و آن دست از نامزدهای انتخاباتی که احراز صلاحیت نشده‌اند بی‌شک بدون دلیل موفق نشده‌اند در این رقابت‌ها حضور پیدا کنند، زیرا نگاه شورای نگهبان، نگاهی فراجناحی است.

وی تصریح کرد: با این وجود برخی در کشور به همانند انتخابات گذشته چه انتخابات مجلس و چه ریاست جمهوری همچنان دوست دارند برای شورای نگهبان حاشیه‌سازی کنند که به نظر می‌رسد اینکار به نوعی جفا به انقلاب و نظام است و در مقابل زمینه شادی دشمنان این مملکت.

امام جمعه شهرستان ثلاث باباجانی اظهار داشت: با وجود این همه سخن و موج تبلیغاتی، شایسته است که ملت ایران با بصیرت و بینش خود، کاندیدای اصلح خود را انتخاب کنند و اجازه ندهند که فشارهای تبلیغاتی دشمنان خارجی و داخلی بر رای و نظر آنها تاثیرگذار باشد، زیرا دشمن به دنبال منحرف کردن حق از مسیرش است.

ماموستا شیخی خاطرنشان کرد: انتخابات امسال به علت شرایط خاص منطقه‌ای و جهان برای بسیاری از ابرقدرتها حساس و حیاتی است و بی‌شک دشمنان دوست دارند دولتی در ایران روی کار بیاید که مشکلی برای نظام سلطه ایجاد نکند ولی با وجود ملت با بصیرت ایران، این امر هرگز محقق نخواهد شد./1400/

ارسال نظرات