۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳
کد خبر: ۶۸۱۲۲۳

ثبت‌نام داوطلبان ورود به حوزه کرمانشاه

ثبت‌نام داوطلبان ورود به حوزه کرمانشاه
کرمانشاه - حجت الاسلام ایرانی گفت: علاقمندان برای ادامه تحصیل در حوزه‌های علمیه می‌توانند به با مراجعه به سایت https://paziresh.ismc.ir مراحل ثبت نام خود را انجام دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین صادق ایرانی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: علاقمندان برای ادامه تحصیل در حوزه های علمیه می توانند به صورت مجازی با مراجعه به سایت https://paziresh.ismc.ir مراحل ثبت نام خود را انجام دهند.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه گفت: ثبت نام از علاقمندان به حضور در مدارس علمیه کرمانشاه از ابتدای فروردین ماه سالجاری آغاز شده است و کماکان درگاه اینترنتی برای ثبت نام داوطلبین جدید باز می باشد.

این استاد حوزه علمیه استان کرمانشاه ادامه داد: همچنین داوطلبین می توانند با تایید کمیسیون جذب، گزینش و آموزش، کار پذیرش را انجام دهند و در صورتی که به این سامانه دسترسی ندارند می توانند به صورت حضوری کار ثبت نام را در مدارس علمیه محل زندگی خود انجام دهند.

حجت الاسلام و المسلمین ایرانی تاکید کرد: آن دست از داوطلبین که کار ثبت نام خود را انجام می دهند باید در آزمون کتبی شرکت نمایند که پس از این آزمون در مرحله گزینش و در نهایت در مرحله «میثاق» شرکت خواهند کرد که بعد از این مراحل می توانند کد موقت طلبگی خود را دریافت نمایند و عملا وارد مدارس علمیه برای ادامه تحصیل شوند.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه به دیگر شرایط پذیرش در حوزه های علمیه اشاره کرد و بیان داشت: داوطلبین و علاقمندان برای ادامه تحصیل در مدارس علمیه باید دارای مدرک پایه هشتم تحصیلی با معدل حداقل 16 باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: در حال حاضر 11 مدرسه علمیه در قالب مدارس علمیه قرآنی، سفیران، مشکلات و مدارس علمیه بلندمدت در استان کرمانشاه فعال هستند و در 4 مدرسه علمیه این استان سطوح عالی نیز تدریس می گردد. /1400/

ارسال نظرات