۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۴:۳۱
کد خبر: ۶۸۱۲۷۱
آیت الله مقتدایی مطرح کرد؛

عملکرد جامعة الزهرا مورد تأیید امامین انقلاب

عملکرد جامعة الزهرا مورد تأیید امامین انقلاب
آیت الله مقتدایی با بیان اینکه عملکرد جامعة الزهرا مورد تأیید امامین انقلاب بوده، گفت: شورای سیاست‌گذاری حوزه‌های علمیه خواهران از مدیر جدید حمایت کامل خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، آیت الله مرتضی مقتدایی، رییس شورای سیاست گذاری حوزه های علمیه خواهران، در آیین تودیع و معارفه مدیران حوزه های علمیه خواهران که در تالار بیداری اسلامی جامعه الزهرا(س) برگزار شد، بر ضرورت مدیریت بانوان بر حوزه های علمیه خواهران اشاره کرد و گفت: گزارش های مناسبی از عملکرد مدیران خواهر در حوزه های علمیه شهرستان به دفتر رهبر معظم انقلاب ارائه داده شده است.

رییس شورای سیاست گذاری حوزه های علمیه خواهران بیان کرد: دفتر رهبر معظم انقلاب با موافقت معظم له از شورای سیاستگذاری حوزه های علمیه خواهران خواستند که مدیر خانم برای مدیریت مجموعه جامعه الزهرا(ع) انتخاب کنند.

 آیت الله مقتدایی اظهار داشت: پس از مطرح شدن این طرح، تمام اعضای شورای سیاستگذاری خواهران و هیأت امنای جامعه الزهرا(س) به تصمیم واگذاری مدیریت جامعه الزهرا(س) به بانوان موافقت صددرصدی داشتند.

رییس شورای سیاست گذاری حوزه های علمیه خواهران ابراز داشت: از میان جمع بندی نامزدهای بانوان برای تصدی مدیریت جامعه الزهرا(س) به مدیر فرهیخه و نخبه حوزوی و دانشگاهی زهره برقعی دست پیدا کردیم که به دفتر رهبر معظم انقلاب اعلام شد که حضرت آیت الله خامنه ای موافقت خود را با مدیریت این بانوی محترم بر جامعه الزهرا(س) اعلام کردند.

 آیت الله مقتدایی بیان کرد: امیدواریم با تعیین مدیر خانم بر مجموعه جامعه الزهرا(س)، تاثیر به سزایی در روند تغییر، تحولی، رشد و توسعه این مجموعه به وجود بیایید و از محصولات علمی و تربیت دانش پژوهان این مجموعه بهره مند شویم.

وی با بیان اینکه درخواست مدیر جدید جامعه الزهرا(س) حمایت تمام نهادهای حوزوی از مدیریت و کادر جامعه الزهرا بوده، گفت: شورای سیاست گذاری حوزه های علمیه خواهران و هیات امنای جامعه الزهرا(س) حمایت صددرصدی از برنامه ها و طرح های مدیر جدید این مجموعه خواهند کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان این که مجموعه جامعه الزهرا(س) با دستور مستقیم امام خمینی(ره) تأسیس شده، افزود: امام راحل هیأتی از علمای تراز اول حوزه را در جهت تاسیس جامعه الزهرا(س) تشکیل داد و اکنون نیز این مجموعه حوزوی مورد تأیید رهبر معظم انقلاب بوده و ایشان بر عملکرد و فعالیت های علمی، پژوهش و تلبیغی آن نظارت مستقیم می کنند.

آیت الله مقتدایی ابراز داشت: اعضای شورای سیاست گذاری حوزه های علمیه خواهران تابع رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در جهت ارتقای جامعه الزهرا(س) و حوزه های علمیه خواهران در سراسر کشور هستند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات چندین ساله حجت الاسلام والمسلمین مدنی بر مدیریت جامعة الزهرا(س) بیان کرد: متأسفانه بعد از استعفای حجت الاسلام والمسلمین مدنی و پذیریش آن، بنده از این امر اطلاع یافتم، وگرنه با این امر مخالفت کرده و همکاری با وی را ادامه می دادم./998/

ارسال نظرات