۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۰
کد خبر: ۶۸۱۳۰۶
سخنگوی مرکزی مجلس وحدت مسلمین پاکستان:

آمریکا به خاطر سیاست های استعمارگرانه خود در جهان تنها مانده است

آمریکا به خاطر سیاست های استعمارگرانه خود در جهان تنها مانده است
حجت الاسلام دومکی با اشارہ به این که جهان از سیاست های ظالمانه آمریکا متنفر و خسته شده است، گفت: آمریکا به خاطر سیاست های استعمارگرانه خود در جهان تنها مانده است.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین مقصود علی دومکی سخنگوی مرکزی مجلس وحدت مسلمین پاکستان، 220 میلیون مردم پاکستان را مردمی غیور و کشور پاکستان را مستقل دانست و گفت: دخالت های آمریکا در مسائل داخلی کشور و سیاست های استعمار گرانه او پذیرفتی نیست.

وی سخنان دیوید هالووی معاون وزیر دفاع آمریکا در اقیانوس هند و اقیانوس آرام را نگران کننده توصیف کرد و افزود: آمریکا بخاطر سیاست های استعمارگرانه خود در جهان تنها مانده و جهان از سیاست های ظالمانه او متنفر و خسته شده است.

حجت الاسلام والمسلمین دومکی با استناد به سخنان زرین رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) که آمریکا شیطان بزرگ است، اظهار داشت: آمریکا شیطان بزرگ همواره به پاکستان و جهان اسلام ضرر رسانده و هیچ وقت شریک قابل اعتماد نبوده است.

این روحانی پاکستانی تروریسم در پاکستان را هدیه دولتمردان آمریکایی و قدرت های استکباری دانست و تاکید کرد: دشمنی آمریکا با اسلام بر کسی پنهان نیست، ایالت متحده در کشتار مردم بی گناه فلسطین بطور مستقیم مشارکت دارد و انتخاب قدس شریف بعنوان پایتخت رژیم غاصب اسرائیل از سوی آمریکا نشان از دشمنی وی با اسلام و اهانت به ملت های مسلمان جهان است.

وی با بیان این که آمریکا در سراسر جهان علیه دین مبین اسلام و انقلاب اسلامی جبهه تشکیل داده است به سخنان معاون وزیر دفاع آمریکا در اقیانوس هند و اقیانوس آرام درخصوص استقرار دیده بان در سرزمین پاکستان اشاره کرد و گفت: دولت در این خصوص موضع خود را بطور شفاف اعلام کند و باید به ایالات متحده پاسخ منفی بدهد و الا بخاطر نگه داشتن مردم در تاریکی، عملی ناشایسته و غیر دیپلماتیک انجام داده است.

این فعال سیاسی پاکستان با تاکید به این که پاکستان متعلق به 220 میلیون مردم غیور و کشوری مستقل است، اضافه کرد: دخالت های آمریکا در مسائل داخلی کشور و سیاست های استعمار گرانه او پذیرفتنی نیست، رفاقت با آمریکا همواره کشور را به سوی بحران سوق می دهد لذا سران کشور بجای بردگی آمریکا به استقلال کشور توجه کنند./988/

ارسال نظرات