۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳
کد خبر: ۶۸۱۳۹۰

تحول فرهنگ دینی راه گشای مشکلات جمعیتی

تحول فرهنگ دینی راه گشای مشکلات جمعیتی
حجت الاسلام حسینی گفت:کنترل جمعیت نقشه دشمن می باشد که برای از بین رفتن جمعیت و قطع نسل شیعه است.

حجت الاسلام سید علی حسینی آملی عضو مجمع عمومی جامعه مدرسین به خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا در موضوع نقش حوزه های علمیه در مسئله ترویج جمعیت گفت: کنترل جمعیت امروز نقشه و طرح دشمن می باشد که برای از بین رفتن جمعیت شیعه و جلوگیری و قطع نسل شیعه است.

وی افزود: سقط جنین آدم کشی محسوب می شود همانطور که اسرائیل و آل سعود جنایت کودک کشی را انجام می دهند والدینی که موجب چنین امر خبیثی می شوند دست کمی از دو رژیم کودک کش ندارند.

عضو عمومی مجمع جامعه مدرسین در جواب سئوال خبرنگار خبرگزاری رسا در مورد ارائه برنامه و راه حل مناسب بیان کرد: با توجه به روند افزایش کودک کشی، سقط جنین و جلوگیری از فرزندآوری، فرهنگ سازی صحیح در جامعه با بررسی شرایط و اوضاع کنونی کشور در مسائل اقتصادی، امنیتی و سیاسی واجب می شود.

حجت الاسلام حسینی آملی تاکید کرد: حوزه های علمیه، صدا و سیما و مقاله نویسان باید با ایجاد فرهنگ سازی دینی صحیح و مناسب تمام این زشتی و خباثات را از بین ببرند و در مسائل اقتصادی و معیشتی طبق نص صریح قرآن کریم " رزقناهم و احیاهم " به خداوند متوکل شوند.

وی ادامه داد: وظیفه سخنرانان، منبریان، صدا و سیما و فعال مذهبی جامعه تغییر فرهنگ جامعه مطابق ضوابط و شرایع اسلام است که مضاف بر آن مسئولین کشور نیز باید با ایجاد طرح های عملیاتی موثر مانند اعطای وام ازدواج و افزایش یارانه معیشتی مشکلات اقتصادی مردم را نیز برطرف کنند.

عضو مجمع عمومی جامعه مدرسین گفت: همانطور که توانستیم با فرهنگ سازی مناسب مانع گسترش ویروس کرونا در کشور بشویم می توانیم با فرهنگ سازی دینی، اصلاحات مصوبات مجلس و استفاده از تریبون خطبه های نماز جمعه و سخنرانان مانع از روند کاهش جمعیت و نسل شیعه شویم.

سینا ریاحی
ارسال نظرات