۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹
کد خبر: ۶۸۱۳۹۶
در نشست بصیرتی انتخابات مدرسه علمیه الزهرا شوش مطرح شد؛

طلاب و روحانیان برای حضور پرشور و انتخاب مطلوب تلاش کنند

طلاب و روحانیان برای حضور پرشور و انتخاب مطلوب تلاش کنند
مسئول تعلیم و تربیت سپاه شوش دانیال (ع) گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی نیازمند حضور پررنگ در انتخابات و انتخاب مطلوب است؛ طلاب باید از هر فرصتی در تشویق مردم استفاده کنند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام بخشی، مسؤول تعلیم و تربیت سپاه شوش دانیال (ع) در نشست بصیرتی، سیاسی با موضوع انتخابات ۱۴۰۰ امروز در جمع گروهی از طلاب گفت: اگر فردی در روشنگری و بصیرت دهی انتخابات کوتاهی کند، مقصر است و روز قیامت مورد بازخواست قرار می‌گیرد.

مسؤول تعلیم و تربیت سپاه شوش دانیال (ع) در ادامه گفت: مانند سلیمان بن صرد خزاعی‌ها نباشیم که در مسجد با خیال راحت نماز قربۀ الی الله می‌خواند و از آن طرف امامش را به شهادت رساندند؛ اگر من و امثال شما حواسمان به حفظ انقلاب نباشد، امام ما را هم به شهادت می‌رساندند و باید پاسخگو باشیم.

حجت الاسلام بخشی به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص توطئه‌های دشمنان اشاره کرد و گفت: این‌ها از دندان تا نوک انگشت مسلح اند و منتظرند که ایران اسلامی را مانند گرگ، پاره پاره کنند.

 وی با اشاره به رشادت‌های رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی تصریح کرد: همانطور که در سوم و چهارم خرداد رزمندگان با دست‌های خالی در مقابل ابر قدرت‌ترین کشور‌ها مقاومت کردند، ما باید برای حفظ انقلاب دشمن شناسی کرده و در مقابل تبلیغات مسموم افراد ناصالح، بصیرت افزایی و بصیرت دهی کنیم.

وی افزود: ده‌ها موشک بر شهر‌های اندیمشک، سوسنگرد، شادگان، شوش، دزفول و.. فرود آمد، ولی مردم دست از مقاومت برنداشتند؛ جوان ۱۴ ساله دفاع مقدس روزه استیجاری می‌گیرد تا هزینه آن را خرج حلقه صالحین کند ما باید این چنین درس ایثار و مقاومت را فدای دین و انقلاب کنیم.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه شوش دانیال (ع) گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی نیازمند حضور پررنگ در انتخابات و انتخاب مطلوب است؛ طلاب باید در این راستا از هر فرصتی در تشویق مردم استفاده کنند.

حجت الاسلام بخشی ادامه داد: بنا بر فرمایش امام خمینی (ره) حفظ انقلاب اسلامی از حفظ جان امام زمان واجب‌تر است؛ یعنی حفظ انقلاب اسلامی بر جان امام مقدم است، همانطور که ابا عبدالله الحسین (ع) فدای انقلاب پیامبر (ص) شد.

وی در پایان با بیان اینکه طلاب نباید از فرمایشات و سخنان گرانقدر رهبر معظم انقلاب غافل شوند اظهار داشت: اگر طلبه‌ای کلام و فرمایشات رهبری را گوش و به دیگران نرساند، به وظیفه دینی خودش عمل نکرده است./۹۴۵۴/
ارسال نظرات