۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱
کد خبر: ۶۸۱۴۲۵
رییس تبلیغات اسلامی بجنورد:

رسالت روحانیت جهت‌دهی فرهنگی و بصیرت افزایی در انتخابات است

رسالت روحانیت جهت‌دهی فرهنگی و بصیرت افزایی در انتخابات است
خراسان شمالی - حجت‌الاسلام هدایتی گفت: روحانیان نقش ویژه‌ای در جهت‌دهی فرهنگی و بصیرت افزایی اقشار مختلف جامعه در شئون مختلف انتخابات پیش رو دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام ناصر هدایتی، رییس اداره تبلیغات اسلامی بجنورد، امروز در دومین همایش بصیرتی حماسه حضور که با حضور روحانیون مستقر مناطق شهری و روستایی و فعالان فرهنگی این شهرستان در تالار حافظ بجنورد برگزار شد، بر جدوجهد همگانی برای تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو تأکید کرد.

وی با بیان اینکه تمام توان و ظرفیت فرهنگی شهرستان در خدمت انتخاباتی باشکوه و سالم است، افزود: به این منظور از تمام ظرفیت‌های فعالان فرهنگی این شهرستان در جهت هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن انتخابات استفاده خواهد شد.

حجت‌الاسلام هدایتی در ادامه با اشاره به نقش روحانیون در جهت‌دهی فرهنگی و بصیرت افزایی اقشار مختلف جامعه در عرصه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی، اضافه کرد: بی‌شک روحانیون مستقر در مناطق شهری و روستایی با اشرافی که بر منطقه تبلیغی دارند، نقش مهمی در جهت‌دهی فرهنگی، سیاسی و اجتماعی مردم ازجمله درزمینهٔ انتخابات دارند.

وی تصریح کرد: بر این اساس با برگزاری سلسله همایش‌های بصیرتی با موضوع بصیرت افزایی و شناسایی هجمه‌های جدید دشمن در عرصه کم‌رنگ کردن مشارکت مردمی و شبهه افکنی در خصوص رد یا تأیید صلاحیت‌های نامزدهای انتخاباتی، درصدد خنثی‌سازی این هجمه‌ها با استفاده از ظرفیت‌های مختلف ازجمله توان و ظرفیت روحانیان مبلغ برآمده و از تمام ظرفیت‌های فرهنگی در جهت تحقق این مهم استفاده می‌کنیم.

حجت‌الاسلام هدایتی تصریح کرد: دعوت از پژوهشگران، محققین و متخصصین کشوری این حوزه و تبیین شاخصه‌های مهم انتخاب اصلح و روش‌های مقابله با فضاسازی رسانه‌ای دشمن ازجمله اهداف برگزاری چنین همایش‌هایی است که با حضور روحانیون، مداحان، فعالان فرهنگی در هیئت‌های مذهبی و مؤسسات قرآنی این شهرستان در حال برگزاری است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ویژگی‌های کاندیدای اصلح، اظهار کرد: کاندیداها باید برای جذب رأی از دادن وعده بدون عمل بپرهیزند نه این‌که با شعارهای مختلف در پی بهره‌برداری سیاسی و جناحی باشند؛ این ثابت شده که برخی برای شماری از موضوعات وعده دادند اما در مدت عهده‌دار بودن مسؤولیت وعده خود را عملی نکردند.

حجت‌الاسلام هدایتی ادامه داد: منتخب ملت باید پاسخگوی خواسته‌های به حقی که مردم دارند بوده و نگاه یکسان و رسیدگی جدی به وضع نامناسب مناطق محروم که از مشکلات معیشتی، رفاهی، فقر و بیکاری رنج می‌برند، داشته باشد./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱
مردم حق دارند رئیس جمهور یا هر مسئولی را انتخاب کنند.
0
0