۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۶۸۱۴۳۰
سردار حاجی‌زاده:

استخوان‌های رژیم صهیونیستی در جنگ ۱۲ روزه ترک خورد

استخوان‌های رژیم صهیونیستی در جنگ ۱۲ روزه ترک خورد
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: استخوان‌های رژیم صهیونیستی در جنگ غزه ترک خورد و همه این را دیدند؛ این تنها شروع فروپاشی رژیم صهیونیستی و نقطه عطفی در فروپاشی آنهاست.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در حاشیه مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت سرلشکر محمد حجازی که صبح امروز در سازمان بسیج برگزار شد، با اشاره به ویژگی‌ها و شخصیت‌های این شهید،گفت: سردار حجازی از جوانی عمر خود را در مسیر انقلاب گذاشت و ۴۰ سال تلاش و مجاهدت کرد.

وی افزود: جوانان و همه ما باید این شهید را الگو قرار دهیم و شیوه زندگی را از شهدایی همچون سردار حجازی و حاج قاسم یاد بگیریم که عمرشان را در راه خدا گذاشتند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به جنگ ۱۲ روزه مقاومت فلسطین با رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: جنگ ۱۲ روزه و مقاومت جانانه فلسطینیان گویای همه‌چیز است و توان مقاومت را باید از زبان دشمنان شنید، دیدیم که فرمانده سنتکام آمریکایی‌ها چه گفت، آنها اعتراف کردند که ایران برتری هوایی بلکه برتری نظامی را از آنها گرفته است.

سردار حاجی زاد با بیان اینکه این پیروزی‌ها و شکست‌های پی در پی استکبار جهانی و صهیونیست‌ها تنها مختص به سرزمین‌های اشغالی، لبنان، سوریه، ایران، عراق و یمن نیست، تأکید کرد: صهیونیست‌ها می‌دانند که باید جمع کنند و از این منطقه بروند. در غزه دیدیم که امکانات اولیه زندگی به آنها نمی رسید. به گفته خود سران رژیم صهیونیستی ذات و شکست پذیری این رژیم را به جهان نشان دادند و استخوان‌های رژیم صهیونیستی در این جنگ ترک خورد و همه این را دیدند. این تنها شروع فروپاشی رژیم صهیونیستی و نقطه عطفی در فروپاشی آنهاست.

وی با بیان اینکه با فروپاشی رژیم صهیونیستی،آمریکا نیز فرو خواهد ریخت،گفت: همه آنهایی که در جهان ظلم کردن نیز فرو خواهند ریخت و ان‌ شاءالله در آینده شاهد موفقیت‌ها و پیروزی‌های بزرگ خواهیم بود و پیروزی‌های بزرگ‌تر پیش روست./998/

ارسال نظرات