۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۱
کد خبر: ۶۸۱۴۴۲
نماینده ولی فقیه در مازندران:

رأی به تفکر انقلابی و عزت آفرین، راه عبور از مسؤولان غرب گرا است

رأی به تفکر انقلابی و عزت آفرین، راه عبور از مسؤولان غرب گرا است
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین لائینی گفت: باید با رأی دادن به تفکر انقلابی و عزت آفرین، مسؤولان غرب گرا را از تخت، پست، میز و مقام به پایین کشید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در مراسم تجلیل از جوانمردان ورزش استان همزمان با روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای با بیان این که تاریخ را در هر زمینه و حوزه ای قهرمانان می سازند، گفت: امام خمینی(ره) که در آستانه رحلت ایشان هستیم یک قهرمان واقعی بودند و توانستند با پیروزی انقلاب کار عظیمی انجام دهند که کسی باور نمی کرد.

وی افزود: مقام معظم رهبری نیز که سی و دومین سال رهبری ایشان را در پیش داریم در مصاف با ابرقدرت های دنیا آنها را وادار به این اعتراف کردند که همه سیاست های آنها در مواجه با ایران اسلامی شکست خورده است.

امام جمعه ساری، شهیدان و در رأس آنها سپهبد شهید سلیمانی را قهرمانان واقعی این کشور معرفی کرد و گفت: این شهدای گرانقدر توطئه عظیم دشمنان در منطقه را که از سوی قدرت های غربی و حامیان منطقه ای آنها آغاز شده بود به برکت مردم و سردار مقاومت خنثی کردند.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که اوج قهرمانی ورزشکاران زمانی که است که با پرهیز از رویارویی با نماینده رژیم صهیونیستی در مجامع بین المللی به قهرمانی پشت پا زدند، افزود: این افراد برای حفظ ایمان، آرمان و اعتقادشان حاضر نشدند با نماینده یک رژیم جنایت کار، کودک کش و غصاب روبرو شوند و این نام و افتخار را برای ایران و انقلاب اسلامی زنده مانده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که متأسفانه حرف و عمل مسؤولان ما با هم متفاوت است، تصریح کرد: خلف وعده نشانه نفاق است و پیامبر گرامی اسلام فرمودند کسی که به وعده خود عمل کند مسلمان واقعی است و خلف وعده، دروغ و خیانت در امانت نشانه نفاق است.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با اشاره به نفوذ جریان نفوذی و افراد خائن در کشور افزود: این افراد دارای تفکر غربی و غرب گرا هستند و تربیت آنها غربی است و اعتقاد ندارند که ایران اسلامی می تواند رشد کند.

وی با تأکید براین که این چنین افرادی را باید از تخت، پست، میز و مقام به پایین کشید، گفت: راه عبور از این افراد و تفکرها، حضور پر شور در انتخابات و همچنین اتتخاب تفکر عزت و قهرمان گرایی است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که ایران نباید ذلیل آمریکا و غرب شود، خاطرنشان کرد: باید با رأی دادن به تفکر عزت و انقلابی، تفکر ذلیلانه پایین بیاید.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی در بخش پایانی سخنان خود گفت: جامعه ورزشکاران، قهرمانان و پهلوانان به عنوان الگو، باید جامعه را به حضور در انتخابات دعوت کنند که این حضور پر شور ایران مقتدر و قهرمان خواهد کرد./950/

ارسال نظرات