۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۶۸۱۵۲۸
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:

تبیین ارزش های دینی و مقابله با آسیب های اجتماعی از اهداف مهم تبلیغی است

تبیین ارزش های دینی و مقابله با آسیب های اجتماعی از اهداف مهم تبلیغی است
لرستان - حجت الاسلام قدرتی با اشاره به حضور مبلغان در جامعه و گسترش فعالیت های تبلیغی گفت: تبیین ارزش های دینی و مقابله با آسیب های اجتماعی از اهداف مهم تبلیغی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام مهدی قدرتی، ظهر امروز در دیدار با امام جمعه ازنا با اشاره به اهمیت تبلیغ و هدایت دینی جامعه گفت: روحانیت باید همواره بین مردم حضوری فعال داشته باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان روحانیت را امین مردم خواند و افزود: حضور روحانیت در جامعه خنثی کننده توطئه های فرهنگی دشمن بوده و در هدایت دینی جامعه نقش آفرین است.

وی با اشاره به اهیمت حضور مبلغان و تقویت برنامه های فرهنگی تبلیغی خاطرنشان کرد: این مهم برای کاهش آسیب های اجماعی و مقابله با توطئه های فرهنگی دشمن ضرورتی انکارناپذیر است.

حجت الاسلام قدرتی با اشاره به فعالیت گسترده روحانیت در جامعه بیان کرد: امروزه روحانیت در کنار فعالیت های تبلیغی چهره به چهره از بستر فضای مجازی نیز به خوبی برای ترویج ارزش های دینی و ارتقای اخلاق و معنویت در جامعه نقش آفرینی می کنند.

وی بیان کرد: روحانیت در سایه انجام فعالیت های فرهنگی و تبلیغی به دنبال تربیت نسلی انقلابی و کارآمد و مصون سازی جوانان و نوجوانان در برابر هجمه ها و آسیب های اجتماعی است.

حفاظت از حریم دینی و فرهنگی رسالت خطیر روحانیت است

حجت الاسلام علی سپهوند، در ادامه این دیدار اظهار داشت: امروزه حفاظت از حریم دینی و فرهنگی وظیفه  آحاد جامعه به ویژه مبلغین دینی است.

امام جمعه ازنا خاطرنشان کرد: تبلیغات اسلامی و ائمه جماعات وظیفه سنگینی در زمینه هدایت دینی جامعه و صیانت از ارزش ها، باورهای دینی و اعتقادی مردم به ویژه جوانان دارند./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات