۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۶۸۱۵۳۶
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

شورای نگهبان حافظ آرمان های انقلاب و امام راحل است

شورای نگهبان حافظ آرمان های انقلاب و امام راحل است
کرمانشاه - آیت الله علما گفت: شورای نگهبان در مقابل خون شهدا وظیفه ای بسیار سنگین برعهده دارد و در کل می توان گفت که این شورا حافظ آرمان های انقلاب و امام راحل است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امروز در دیدار با مسؤولین و اعضای شورای نگهبان در استان کرمانشاه اظهار داشت: باید زمینه های تقویت شورای نگهبان در برابر تخریب هایی که این روزها از سوی معاندان و مخالفان انجام می شود را انجام دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: امروز همه ما به عنوان یک مسلمان وظیفه داریم که اسلام را تقویت کنیم زیرا این دین نشات گرفته از فطرت پاک انسان هاست، بنابراین عمل به دستورات اسلام یک واجب عینی است.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه سخنان خود گفت: امام راحل در تشکیل حکومت اسلامی براساس نص صریح قرآن کریم عمل کردند و حتی یک کلمه از مرز اسلام خارج نشدند.

آیت الله علما در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: تمام کشورهای دنیا در بحث انتخابات خود همانند انتخابات پارلمانی، ریاست جمهوری و... یکسری معیارها و خطوط قرمز دارند و این امری طبیعی و منطقی می باشد، بنابراین باید به مخالفان و منتقدان گفت که شورای نگهبان چیز تازه ای نیست و این شورا به نوعی چشم و گوش اسلام و انقلاب است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: وظیفه شورای نگهبان مراقبت از دین و انقلاب است، این نهاد به فرموده امام راحل یک نهاد 100 درصد دینی و مورد تایید می باشد.

امام جمعه کرمانشاه عنوان داشت: در بحث صلاحیت ها همه دیدیم که برخی از نامزدهایی که احراز صلاحیت نشده بودند در مقابل شورای نگهبان جبهه گرفتند، باید به این افراد بگوییم که به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی «اگر شورای نگهبان کسی را رد کرد دلیل بر عدم صلاحیت وی نیست» بنابراین باید برای حفظ این نظام الهی و اسلامی تمام تلاش خود را در مقابل دشمنان  داشته باشیم.

آیت الله علما با اشاره به اینکه برای اقتدار این انقلاب بیش از 300 هزار شهید داده ایم، اظهار داشت: همه در مقابل این شهدا به نوعی مدیون هستیم و در این میان شورای نگهبان در مقابل خون شهیدان انقلاب وظیفه ای بسیار سنگین برعهده دارد و در کل می توان گفت که این شورا حافظ آرمان های انقلاب و امام راحل است./1400/

ارسال نظرات