۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸
کد خبر: ۶۸۱۵۴۷
مدیر حوزه علمیه خواهران لرستان:

فعالیت جهادی هیأت امنای مدارس لازمه رفع مشکلات مدارس علمیه است

فعالیت جهادی هیأت امنای مدارس لازمه رفع مشکلات مدارس علمیه است
لرستان - حجت الاسلام مهدوی خواه به نقش هیأت امنای مدارس برای رفع مشکلات پیش روی مدارس علمیه اشاره کرد و گفت: در این راستا باید فعالیت جهادی صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام روح الله مهدوی خواه، ظهر امروز در دیدار با هیأت امنای مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر گفت: هیأت امنای مدارس نقش بسزایی در زمینه رفع مشکلات مدارس علمیه دارند.

مدیر حوزه علمیه خواهران لرستان با اشاره به اهمیت و نقش هیأت امنای مدارس در زمینه نظارت بر اجرای مطلوب امورات آموزشی، فرهنگی، پژوهشی و مالی بیان کرد: این مهم برای جلوگیری از بروز مشکلات و رفع مشکلات موجود مرثر است.

وی نقش آفرینی در راستای تحقق اهداف دینی و فرهنگی حوزه های علمیه را از دیگر رسالت های مهم هیأت امنای مدارس علمیه عنوان کرد.

حجت الاسلام مهدوی خواه با بیان اینکه هیأت امنای مدارس بازوان توانمند مدارس علمیه هستند، گفت: تلاش جهادی هیأت امنا امری ضروری برای رفع مسائل و مشکلات مدارس علمیه است.

وی عنوان داشت: در سایه مدیریت و فعالیت جهادی باید در راستای رفع مشکلات پیش روی مدارس علمیه تلاش کرد و عرصه را برای رشد و گسترش مدارس علمیه فراهم ساخت./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات