۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳
کد خبر: ۶۸۱۵۶۲
رئیس مجمع نمایندگان طلاب:

شعار استقلال و تکیه بر نیروهای داخلی راهگشای مشکلات کشور است

شعار استقلال و تکیه بر نیروهای داخلی راهگشای مشکلات کشور است
حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد گفت: شعار استقلال و تکیه بر نیروی انسانی داخلی راهگشای مشکلات کشور است؛ ملت ما در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ لیله القدر بزرگی را رقم خواهند زد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر حسینی نژاد رئیس مجمع نمایندگان طلاب کشور در جلسه گفتمان و دولت انقلابی طلاب استان اصفهان و همدان در مدرسه معصومیه با اشاره به موهبت و نعمت انقلاب اسلامی اظهار داشت: قبل از انقلاب آمریکایی ها بر ما آقایی می کردند، خداوند بر ما منت گذاشته و ما را مفتخر به حکومت اسلامی کردند.

وی با اشاره به نفوذ جریان های منافق و غرب گرا در بدنه نظام اسلامی افزود: منتها همانگونه که در صدر اسلام پیامبر و امیرالمومنین علیهما السلام و اصحاب مخلص ایشان تلاش کردند تا آن افتخارات را برای اسلام رقم زدند و قرار بود بعد از غدیر ادامه پیدا کند اما با جریان نفوذ این حرکت متوقف شد. در انقلاب ما هم این حرکت مقدس دچار تغییر شد که البته اگر رهبر عزیز و نیروهای مخلص انقلاب نبودند از اسلامیت نظام مقدس چیزی نمی ماند.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب با توجه به صدور انقلاب به ملت های آزاده جهان ابراز کرد: کشوری که سردار دلها، شهید همت و همدانی ها دارد سر تعظیم در مقابل دشمن فرود نمی آورد؛ فلسطین سنگ را به پشتوانه شما تبدیل به موشک کرد یمن به پشتوانه شما شمشیر را تبدیل به موشک و پهپاد کرد و به پشتوانه ملت ایران، آمریکا و عربستان را به چالش کشیدند.

استاد حوزه علمیه اذعان داشت: عده ای با فکر غلط و با نفوذ و خیانت توانستند از مردم رای بگیرند و در طی چند دوره کشور را با چالش های جدی سیاسی، اقتصادی و فرهنگی مواجه کنند. شأن ایران و ایرانی این نیست که این افراد سردمدار این مردم و کشور باشند. تک تک ما روحانیت وظیفه داریم مردم جامعه را آگاه کنیم که رأی شما تعیین کننده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد با اشاره به حضور آحاد مردم در صحنه انتخابات خاطر‌نشان کرد: رای سفید یعنی رای باطله و رای باطل اثر مثبتی در سرنوشت مردم و مملکت ندارد. چهل سال است که خداوند به ما عنایت کرده است مردم در سرنوشت کشور خود دخیل باشند.

وی با بیان اینکه رئیس‌جمهور امتیازات زیادی دارد و با انتخاب صحیح باید اختیارات را به کسی بسپاریم که به فکر اصلاحات و برطرف کردن مشکلات کشور و معیشت مردم باشد، بیان کرد: امروز عده‌ای فرزندانمان را به ناامیدی و یأس می‌کشانند. رئیس‌جمهوری باید بر سرکار بیاید که از ظرفیت‌های کشور و نیروهای جوان کشور استفاده کند.

حجت الاسلام حسینی نژاد در پایان با اشاره به ظرفیت های موجود در کشور افزود: عده‌ای هنوز به جوانان اعتماد و باور ندارند که همین جوانان نخبه مملکت می توانند خلاء ها را پر کنند البته  این در صورتی است که از جوانان حمایت شود. در این چندین سال اخیر هر کجا علم و نوآوری رشدی داشته، مدیران نالایق جلوی رشد آن را گرفته اند. شعار برجام و پیمان با غرب پوک و پوچ است. شعار استقلال و تکیه بر نیروی انسانی داخلی راهگشای مشکلات کشور است؛ ملت ما در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ لیله القدر بزرگی را رقم خواهند زد.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Austria
۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵
انتخابات مصداق امر جامعی است که قران آن‌را تکلیف شرعی دانسته‌است.
0
0