۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۶۸۱۵۶۴
در جلسه طلاب اصفهان و همدان مطرح شد؛

بررسی ویژگی های رئیس جمهور انقلابی و کارآمد

بررسی ویژگی های رئیس جمهور انقلابی و کارآمد
جلسه گفتمان دولت انقلابی با حضور اساتید حوزه علمیه در مدرسه علمیه معصومیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، جلسه گفتمان دولت انقلابی طلاب استان اصفهان و همدان، یکشنبه نهم خرداد در مدرسه معصومیه برگزار شد.

براساس این گزارش، در این جلسه حجج اسلام والمسلمین رضوی مهر، سلیمانی اردهالی، حسینی نژاد، سلطانی اصفهانی، گل زاده و حاج ابوالقاسم دقایقی را پیرامون اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب نماینده اصلح و انقلابی سخنانی را مطرح کردند.

حجت الاسلام سلطانی با اشاره به هدف از تشکیل این جلسه گفت: جلسه طلاب اصفهان و همدان به دو دلیل تلاش برای حضور حداکثری و انتخاب اصلح برگزار شده است. باید با چشمان باز و بینش دقیق و آگاه به فرد اصلح و انقلابی که کارنامه موفقی را از خود ارائه داده است رأی داد، امروز عده ای درد دین دارند و گروهی درد دینار؛ کسی را انتخاب کنیم که کشور را با استفاده از ظرفیت داخلی و جوانان نخبه کشور اداره کند.

حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم نیز با اشاره به ویژگی های نظام تربیتی خاطر‌نشان کرد: یکی از ویژگی های نظام تربیتی تولی و تبری است، ما در نظام سیاسی چقدر به آن استقلال مد نظر امام که استقلال مد نظر اولیاء دین است رسیده ایم، در نظام اقتصادی و تربیتی چطور؟ یکی از ویژگی های نظام تربیتی این است که تولی و تبری در عمق جان نوجوانان ما نهادینه شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امروز شیطان اکبر آمریکا است، ابراز داشت: تبری از آمریکا اگر در عمق جان نوجوان ما نهادینه نشود معنایش این است که با اهداف انقلاب خیلی فاصله داریم، چند بار رهبر معظم به وزیر آموزش و پرورش امر کردند اسناد خیانت آمریکا را که در لانه جاسوسی بدست آمده را در کتب درسی دانش آموزان درج کنید، آیا چنین کردند؟ متاسفانه خیر، شاهد چنین اتفاقی نبودیم.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد با اشاره به حضور آحاد مردم در صحنه انتخابات خاطر‌نشان کرد: رای سفید یعنی رای باطله و رای باطل اثر مثبتی در سرنوشت مردم و مملکت ندارد. چهل سال است که خداوند به ما عنایت کرده است مردم در سرنوشت کشور خود دخیل باشند.

وی با بیان اینکه رئیس‌جمهور امتیازات زیادی دارد و با انتخاب صحیح باید اختیارات را به کسی بسپاریم که به فکر اصلاحات و برطرف کردن مشکلات کشور و معیشت مردم باشد، بیان کرد: امروز عده‌ای فرزندانمان را به ناامیدی و یأس می‌کشانند. رئیس‌جمهوری باید بر سرکار بیاید که از ظرفیت‌های کشور و نیروهای جوان کشور استفاده کند.

همچنین حجت الاسلام سلیمانی اردهالی با اشاره به شهادت حاج قاسم در دفاع از انقلاب و نظام، ابراز داشت: تنها دست مانده از حاج قاسم سلیمانی فردای قیامت جلوی کسانی که امروز می گویند رای نمی دهیم را می گیرد و می گوید من برای انقلاب و اسلام جان دادم و شما حاضر نشدید از بستر برخیزید و با یک رأی به نظام کمک کنید.

نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با بیان اینکه انتخابات ظرفیتی است که انقلاب را نجات بدهیم، گفت: با این کار رهبر معظم انقلاب را یاری کنیم و کسی را انتخاب کنیم که مبارز میدان با مفسدان و رانت‌خواران باشد کسی که مایه دلگرمی مردم شده است و جلوی رانت‌خواری را بگیرد، کسی که خادم مردم باشد.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Romania
۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۵
یار یار است! فرقی نمی کند؛ سلمان فارسی باشد در بحبوحه جنگ یا سردار س ل ی م ا ن ی در بحبوحه سوریه و عراق باشد !
0
0