۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۶۸۱۵۷۴
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه:

بعضی افراد به‌دنبال بی اثر نشان دادن انتخابات در سرنوشت کشور هستند

بعضی افراد به‌دنبال بی اثر نشان دادن انتخابات در سرنوشت کشور هستند
کرمانشاه - حجت الاسلام عسکری گفت: برخی از افراد به دنبال بی اثر نشان دادن نقش انتخابات در سرنوشت کشور هستند که عملکرد این افراد همان چیزی است که دشمنان به دنبال آن هستند.

حجت الاسلام هادی عسکری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه اظهار داشت: یکی از جلوه های شکوه و حضور ملت ایران، عرصه انتخابات و همه پرسی است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون شاهد برگزاری همه پرسی های بی شماری بوده ایم که ایران اسلامی در این امر در منطقه کشوری بی نظیر محسوب می شود و از سوی دیگر در این انتخابات شاهد مشارکت حداکثری ملت ایران بوده ایم.

این استاد حوزه و دانشگاه تاکید کرد: در هفته های آینده بزرگترین رویداد کشور که انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا می باشد، روی می دهد، انتخاباتی که از بسیاری جهات برای کشور و هم منطقه حائز اهمیت فراوانی است.

حجت الاسلام عسکری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه حضور در انتخابات اصلی ترین و مهمترین راه برون رفت از وضعیت فعلی است، بیان داشت: برخی از افراد از روی بی بصیرتی و یا شیطنت به نوعی به دنبال کم اثر و حتی بی اثر نشان دادن نقش انتخابات در سرنوشت آینده کشور هستند که کار و عملکرد این افراد همان چیزی است که دشمنان به دنبال آن هستند.

وی در ادامه با اشاره به تخریب و موضع گیری برخی از افراد و جناح های سیاسی کشور در مقابل نهاد انقلابی شورای نگهبان، بیان داشت: افرادی که به هر علت قانونی نتوانسته اند که حائز صلاحیت شوند به نوعی با فرافکنی به دنبال ایجاد حاشیه سازی برای شورای نگهبان هستند که کار این افراد آب در آسیاب دشمن ریختن است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت: کسانی که حائز صلاحیت نشده اند اعتراض خود را به صورت مستند و قانونی به شورای نگهبان ارائه کرده اند و بی شک علت عدم احراز صلاحیت را نیز دریافت کرده اند لذا چه معنایی می دهد که برخی کاسه داغ تر از آش شده اند و به دنبال تقابل با شورای نگهبان هستند زیرا این افراد بی گمان می دانند که شورای نگهبان یکی از ارکان مهم انقلاب و نظام اسلامی است.

حجت الاسلام عسکری بیان داشت: کسانی که ردصلاحیت شده اند بدان معنا نیست که خدایی ناکرده افراد نالایق و یا غیرقابل قبولی در نزد افکار عمومی هستند، بلکه این افراد شرایط حضور در این انتخابات را نداشته اند، بلکه شاید این افراد در عرصه های دیگر بهتر و بیشتر بتوانند در راستای اعتلای اهداف انقلاب و نظام گام بردارند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: بنابراین کسانی که به هر علت در این انتخابات نتوانسته اند که به عنوان نامزد ریاست جمهوری حضور پیدا کنند بهتر است بجای تخریب شورای نگهبان در راستای دعوت مردم به این انتخابات تلاش کنند./1400/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Austria
۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹
آیا انتخابات برای لاریجانی‌ها تمام شده است؟
0
0
ناشناس
Austria
۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴
احسنت
0
0