۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۹
کد خبر: ۶۸۱۵۹۲
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

امام با بهره‌گیری از اسلام کشور را به بهترین نحو اداره می‌کردند

امام با بهره‌گیری از اسلام کشور را به بهترین نحو اداره می‌کردند
کرمانشاه - آیت الله علما گفت: امام خمینی (ره) با بهره بردن از فرهنگ والای دینی و اسلامی کشور را به بهترین نحو ممکن اداره می کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، اعضای ستاد گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) کرمانشاه امروز با آیت الله مصطفی علما؛ امام جمعه و نماینده ولی فقیه در این استان دیدار کردند.

آیت الله علما در این دیدار ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز ارتحال امام خمینی (ره) اظهار داشت: کسانی که امروز در مباحث انقلابی همچنان در مسیر خود قرار دارند در واقع راه امام راحل را دنبال می کنند و مبلغ تفکرات ایشان هستند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: امام خمینی (ره) حق بسیار بزرگی بر گردن ملت ایران دارد، بنابراین شایسته است که ابعاد شخصیتی این رهبر بزرگ همانند ابعاد عرفانی، سیاسی، علمی و... وی برای همه مردم ایران به ویژه نسل جوان بازگو شود.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه سخنان خود تاکید کرد: امام خمینی (ره) دارای ویژگی های بسیاری بودند که یکی از مهمترین ویژگی های این رهبر برجسته جهان اسلام، آینده نگری و قدرت تحلیل ایشان بود به گونه ای که بسیاری از رویدادهای آینده را عملا پیش گویی می فرمودند که نمونه عینی آن فروپاشی شوروی سابق بود.

آیت الله علما بیان داشت: دین مبین اسلام در بعد فرهنگی و دینی از غنای بسیار بالایی برخوردار است، ولی باید اذعان کرد که مسئولان فرهنگی و مذهبی آنگونه که شایسته است نتوانسته اند که داشته های باارزش این دین رحمانی را مدیریت کنند بنابراین لازم است که در این باره بازنگری شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه اسلام دینی جامع و برای همه اعصار زندگی بشری کاربرد دارد، گفت: امام خمینی (ره) با بهره بردن از فرهنگ والای دینی و اسلامی کشور را به بهترین نحو ممکن اداره می کردند.

امام جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: باید در این ایام بتوانیم که سیره امام راحل و نیز بیانات حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی را برای همه نسل های انقلاب تبیین و تشریح کنیم و این از ضروریات است./1400/

ارسال نظرات