۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۶۸۱۶۱۱
حجت الاسلام نبویان مطرح کرد؛

۶۰ میلیون نیازمند و معیشت بگیر، خروجی هشت سال عملکرد غلط دولت است

۶۰ میلیون نیازمند و معیشت بگیر، خروجی هشت سال عملکرد غلط دولت است
مازندران - حجت الاسلام نبویان گفت: دولت فعلی با عملکرد غلط خود از ۸۰ میلیون جمعیت کشور، ۶۰ میلیون نفر را معیشت بگیر و نیازمند کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام سید محمود نبویان، رییس شورای هماهنگی ستاد های مردمی انتخاباتی آیت الله رئیسی در مازندران عصر امروز در دیدار جمعی از اساتید بسیجی استان با اشاره به نقش برجسته اساتید و نخبگان جامعه در تقویت انقلاب، ارزش ها و همچنین حل مشکلات، گفت: امروز نیازمند بهره گیری از دیدگاه ها و نظرات کارشناسی نخبگان و اساتید دانشگاه در حوزه های مختلف هستیم.

وی در ادامه سخنان خود حضور حداکثری در انتخابات را یکی از مهم ترین مطالبات مقام معظم رهبری عنوان کرد و افزود: باید نخبگان و افراد تأثیر گذار جامعه، راهکارهای لازم برای تحقق این امر مهم را ارائه کنند، چون تحقق حضور حداکثری آثار مهمی در بعد داخلی، بین المللی و همچنین امنیت جامعه در پی خواهد داشت.

حجت الاسلام نبویان، انتخاب اصلح را دومین مسأله پس از حضور حداکثری در انتخابات برشمرد و خاطرنشان کرد: در این خصوص آیت الله رییسی برای ما فرد اصلحی است و نخبگان جامعه و اساتید دانشگاه ها باید شاخصه های کاندیدای اصلح را به مردم معرفی و برای آنها تبیین کنند.

وی در ادامه سخنان خود با ابراز تأسف از عملکرد اقتصادی دولت فعلی، اعلام کرد: متأسفانه این دولت با عملکرد نادرست و تصمیمات غلط از 80 میلیون جمعیت کشور، 60 میلیون نفر را معیشت بگیر و نیازمند کرده است و این خروجی هشت سال کار آقایان است.

رییس شورای هماهنگی ستاد های انتخاباتی مردمی آیت الله رئیسی در مازندران با اشاره به این که آقایان در تحلیل های خود این گونه بیان می کنند که قشر متوسط و ضعیف جامعه اگر پای صندوق های رأی بیایند به طور قطع آرای خود را در صندوق اصولگرایان خواهند ریخت، افزود: به همین دلیل با افزایش فشارهای اقتصادی می کوشند تا مانع از حضور این قشر در پای صندوق های رأی شوند.

حجت الاسلام نبویان با بیان این که متأسفانه جریان رقیب به دلیل عدم موفقیت در کارنامه اقتصادی خود تلاش می کند افکار عمومی را به سمت دیگری منحرف کند، تصریح کرد: به همین دلیل این جریان در انتخابات به دنبال دو قطبی سازی در برخی مسائل نظیر، حجاب، آزادی، فیلترینگ و سایر مسائل حاشیه ای هستند در حالی است که مسائل اصلی کشور گرانی، تورم، مسکن، اشتغال و ازدواج جوانان است.

وی با تأکید براین که امروز همه وظیفه داریم بسترهای لازم برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی را فراهم کنیم، خاطرنشان کرد: به طور حتم تحقق مشارکت حداکثری مردم آثار و برکات ارزشمندی برای نظام و انقلاب در پی خواهد داشت.

رییس شورای هماهنگی ستاد های انتخاباتی مردمی آیت الله رئیسی در مازندران در بخش پایانی سخنان خود از اساتید و نخبگان دانشگاهی خواست نظرات و دیدگاه های کارشناسی خود را پیرامون مسائل صنعتی، کشاورزی، گردشگری و سایر حوزه های مربوط به استان ارائه کنند./950/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
hkvkhv
Netherlands
۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۳
درود بر رهبر
0
0
hkvkhv
Netherlands
۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۳
انتقاد//
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۵
این دولت مردم را بیچاره و سرمایه شان را چپاول کرد و به یغما برد
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۵
681801
0
0