۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۶۸۱۶۴۴
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه:

اصلی‌ترین هدف آموزش و پرورش تربیت دانش‌آموزان براساس آموزه‌های دینی باشد

اصلی‌ترین هدف آموزش و پرورش تربیت دانش‌آموزان براساس آموزه‌های دینی باشد
کرمانشاه - آیت الله علما گفت: اصلی ترین و بالاترین هدف وزارت آموزش و پرورش باید تربیت فرزندان این سرزمین براساس آموزه های قرآنی و دینی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، معاون حقوقی و پارلمانی وزارت آموزش و پرورش امروز با آیت الله علما، امام جمعه و نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه دیدار و گفتگو کرد.

امام جمعه کرمانشاه در این دیدار عنوان داشت: اصلی ترین و بالاترین هدف وزارت آموزش و پرورش باید تربیت فرزندان این سرزمین براساس آموزه های قرآنی و دینی باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه گفت: امام خمینی (ره) و نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی توجه و اهتمام بسیار ویژه ای به بحث تعلیم و تربیت دانش آموزان داشته و دارند بنابراین این موضوع باعث حساسیت والای این وزارت خانه در کشور شده است.

آیت الله علما در ادامه سخنان خود تاکید کرد: مدیران و کارکنان آینده این کشور در بستر مدارس و کلاس های درس رشد می کنند، لذا باید نگاه ما به مقوله تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش تخصصی و انقلابی باشد.

در ادامه این جلسه، احمدی لاشکی، معاون حقوقی و پارلمانی وزارت آموزش و پرورش نیز در سخنانی بیان داشت: با وجود مشکلات زیادی که در امسال و سال گذشته در بحث بیماری کرونا داشتیم، ولی آموزش و پرورش از این پیچ مهم تاریخی به سلامتی عبور کرد و کارنامه قابل قبولی از خود ارائه نمود.

معاون حقوقی و پارلمانی وزارت آموزش و پرورش افزود: برنامه شاد با وجود اینکه در کمترین زمان ممکن طراحی و عملیاتی شد اکنون به عنوان یکی از محبوب ترین برنامه ها در بین دانش آموزان و حتی اولیا دانش آموزان مطرح می باشد که این نشان از موفقیت وزارت آموزش و پرورش در مدیریت وضعیت اخیر است.

احمدی لاشکی خاطرنشان کرد: سلامت جسمی و روحی دانش آموزان و آموزگاران اولین و مهمترین اولویت همه ماست، بنابراین تلاش این است که این عزیزان را در برابر این ویروس منحوس محافظت کنیم./1400/

ارسال نظرات