۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۶۸۱۶۶۹
در نشست رییس ستاد آیت الله رئیسی و رییس شورای خلیف‌گری ارامنه مطرح شد؛

تأکید بر حضور پرشور مردم پای صندوق های رأی

تأکید بر حضور پرشور مردم پای صندوق های رأی
اصفهان - مرتضوی رییس ستاد انتخاباتی مرکزی آیت الله رییسی و گریشون آلیک رییس شورای خلیفه‌گری ارامنه اصفهان با یکدیگر دیدار و بر ضرورت مشارکت حداکثری تأکید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، نشست گریشون آلیک رییس شورای خلیفه‌گری ارامنه اصفهان با رییس و جمعی از اعضای ستاد مرکزی آیت الله رئیسی در استان اصفهان روز سه شنبه برگزار شد.

رییس شورای خلیفه‌گری ارامنه اصفهان با دعوت جهت حضور حداکثری ارامنه برای شرکت در انتخابات سال جاری، گفت: از همه ارامنه برای حضور و شرکت در انتخابات سال 1400 دعوت می‌کنم چرا که برنامه ارامنه اصفهان حضور پرشور در انتخابات سال جاری است.

وی در ادامه افزود: هم اکنون در حال برگزاری جلساتی پیرامون تعیین کاندیدای اصلح ارامنه اصفهان هستیم و تا چند روز آینده کاندیدای موردنظر شورای خلیفه‌گری ارامنه اصفهان در انتخابات ریاست جمهوری اعلام می‌شود.

گریشون آلیک با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی ارامنه اصفهان در چند ماه اخیر، اظهار کرد: ارامنه اصفهان در ماه مبارک رمضان که ویژه مسلمانان است در حوزه حمایت از محرومان فعالیت‌های چشمگیری داشته‌اند، همچنین مردم ارامنه نیز از سوی شورای خلیفه‌گری ارامنه در این موضوع مشارکت فعالی داشته‌اند.

وی با بیان آنکه در ماه مبارک رمضان امسال به واسطه همراهی مردم ارامنه تعدادی از زندانیان نیازمند از زندان‌ها آزاد شدند و با اشاره به دیگر فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی موثر مردم ارامنه اصفهان به منظور حمایت از محرومین، گفت: ارامنه اصفهان با مشکلات عدیده‌ای در اصفهان دست و پنجه نرم می‌کنند و با همه‌گیری ویروس کرونا درآمد ارامنه از بخش گردشگری اصفهان بسیار کاهش یافته است.

سیدرضا مرتضوی رییس ستاد انتخاباتی مرکزی آیت الله رئیسی در استان اصفهان نیز با بیان آنکه تعامل با گروه‌ها و اقلیت‌های مختلف در اصفهان از سوی ستاد مرکزی آیت الله رئیسی، ارزش محسوب می‌شود گفت: فارغ از فضای سیاسی و انتخابات، تعامل با گروه‌های مختلف از هموطنان در جای جای کشور ارزشی حائز اهمیت در ستاد نگاه راهبردی حجت‌الاسلام رئیسی دارد.

وی با اشاره به ایثارگری مردم و شهدای ارامنه اصفهان در سال های دفاع مقدس برای اعتلاء کشور، تصریح کرد: این همراهی مردم ارامنه اصفهان چیزی جز عشق و علاقه ارامنه به وطن نیست و مردم ایران و مسلمانان هیچگاه ایثارگری‌های ارامنه را از یاد نخواهند برد و ما نیز شاهد نقش مهم مردم ارامنه در دفاع و حمایت از ارکان جمهوری اسلامی ایران در مواجه به فعالیت‌های بیگانگان بوده‌ایم.

رییس ستاد انتخاباتی مرکزی آیت الله رئیسی در استان اصفهان با بیان آنکه همیشه مردم ارامنه در کشور با ساختارهای اساسی همراه بوده‌اند، اظهار کرد: هیچگاه ارامنه خللی در مجموعه کشور به وجود نیاوردند که همین موارد موجب همدلی بیش از پیش ارامنه با سایر مردم شده است./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات