۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰
کد خبر: ۶۸۱۷۳۲
در بیانیه جریان گام دوم انقلاب مطرح شد؛

نیازمند رییس جمهوری ساده‌زیست، قاطع و فسادستیز هستیم

نیازمند رییس جمهوری ساده‌زیست، قاطع و فسادستیز هستیم
جریان گام دوم انقلاب اسلامی با صدور بیانیه‌ای ضمن حمایت از آیت‌الله رئیسی، اعلام کرد: نیازمند رئیس جمهوری ولایت‌پذیر و دارای مرزبندی روشن با دشمنان هستیم.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، جریان گام دوم انقلاب اسلامی با صدور بیانیه‌ای ضمن حمایت از آیت الله رئیسی اعلام کرد: نیازمند رئیس جمهوری ولایت‌پذیر، دارای مرزبندی روشن با دشمنان، روحیه خستگی‌ناپذیر، اخلاق‌گرا، به دور از حاشیه، ساده زیست و فسادستیز هستیم.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

پیشرفت و موفقیت هر کشوری در بکارگیری ظرفیت جوانان است. چنانکه مقام معظم رهبری فرموده‌اند: نوک پیکان این حرکت عظیم ملی جوانان هستند و این جوانان هستند که می‌توانند راه را باز کنند و به تعبیر مقام معظم رهبری موتور پیش برنده این قطار جوانان هستند. (بیانات حضرت آقا در همایش بسیجیان 12-07-97)

در همین راستا جریان گام دوم انقلاب اسلامی در طول دو سال گذشته با بررسی چالش‌های مهم و اساسی کشور و شناسایی راههای عبور از وضعیت موجود برای دستیابی به تعالی و پیشرفت همه جانبه کشور فعالیت خود را آغاز نموده و در کنار آن به شناسایی جوانان متعهد و متخصص و مومن و معتقد به مبانی جمهوری اسلامی از نخبگان حوزه و دانشگاه اقدام کرده است.

نظر به حضور آیت الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو جریان ملی «جریان گام دوم انقلاب اسلامی» متشکل از جمع گسترده ای از جوانان متخصص و متعهد حمایت خود را از آیت الله رئیسی به عنوان کاندیدای اصلح در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری طی بیانیه‌ای اعلام کرد.

با گذر از چهل سال تجربه‌اندوزی انقلاب اسلامی و ورود به گام دوم این نهضت عظیم مردمی، بی‌شک انتخاباتِ حساسِ ریاست جمهوریِ پیش رو، فصلی دیگر از شور و امید را برای ملت سرافراز ایران رقم خواهد زد. در این بین و پس از خلق «حماسه» ای حداکثری، آن چه مهم‌تر از همه است، انتخاب فردی شایسته و پیش بَرنده اهداف و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است.

در این برهه‌ که بیداری ملت‌های اسلامی از یک سو، و در شیب افول قرار گرفتن دولت‌های استکباری عالم از سوی دیگر، نظام جمهوری اسلامی ایران را در بزنگاه یک «پیچ بزرگ تاریخی» قرار داده است، ناگفته و نانوشته پیداست که نتیجه انتخابات 28 خرداد 1400 بیش از پیش پراهمیت بوده و علاوه بر شرایط داخلی، می‌تواند شرایط منطقه‌ای و جهانی را هم تحت تأثیر فزاینده خود قرار دهد.

گفتمان انقلاب اسلامی، یک گفتمان اصیل، پویا و دارای برنامه در تمام شئون است و اکنون که دشمنان معاند خارجی، خارج‌نشین‌های وطنی مغرض و دوستان ناآگاه داخلی بیشتر از هر زمانی سعی در ناکارآمد جلوه دادن مدل حکومتی جمهوری اسلامی دارند، نسل سوم و چهارم انقلاب، با چشمانی تیزبین و رصد دائم اوضاع و جریانات و همان طور که در مقاطع گذشته نیز به اثبات رسانده‌اند، یقیناً با انتخاب خود این گونه خیال‌پردازی‌ها را در نطفه بی‌اثر خواهند کرد.

نامزدهای حاضر در عرصه انتخابات، پس از تأیید شورای محترم نگهبان، هر یک و به اندازه‌های متفاوت دارای قوت و ضعف‌هایی هستند، اما آیت الله رئیسی فردی حوزوی و دانشگاهی و البته انقلابی است که در مقایسه با سایر نامزدهای موجود در این عرصه، بهتر می‌تواند پرچمدار گفتمان و آرمان‌های انقلاب اسلامی باشد.

وی در عین عدم وابستگی به احزاب و جریان‌ها و باندهای قدرت و ثروت، دارای ویژگی‌های مشخصی چون ولایت‌پذیری، آرمان‌گرایی، تدبر، کارایی، دارای مرزبندی روشن با دشمنان، روحیه خستگی‌ناپذیر و مقاوم، اخلاق‌گرا، قانون‌مدار، به دور از حاشیه، حافظ حقوق ملت ایران، حامی مستضعفان، ساده زیست و فسادستیز است و پیداست که چنین ویژگی‌هایی خواهد توانست حرکت رو به جلوی ملت ایران را شتاب بیشتری بخشیده و اهداف بنیان‌گذار فقید و سکان‌دار حاضر (حفظه الله) جمهوری اسلامی را بیش از گذشته جامه عمل بپوشاند.

از این رو جریان گام دوم انقلاب اسلامی در سراسر کشور که جمعی از نخبگان جوان حزب اللهی و صاحب ایده و نظر و راه‌کار مشخص برای برون رفت از مشکلات کشور و توسعه همه جانبه جمهوری اسلامی ایران در مسیر پیشرفت و تعالی هستند، آیت الله رئیسی را مصداق اکمل این فرموده پیشین رهبر معظم انقلاب که «رئیس جمهور آینده بایستی دارای نقاط قوت رئیس جمهور فعلی منهای نقاط ضعف آن باشد» دانسته و تمام تلاش تکلیف مدارانه فکری و اجرایی خود را به منظور معرفی وی به آحاد مردم با تشکیل ستاد گام دوم انقلاب اسلامی حامی آیت الله رئیسی در تهران و سایر استان ها بکار خواهیم بست.

در انتها گوشه‌ای از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی را که در تاریخ 2/3/1397 در دیدار با مسئولین نظام بیان شده است، یادآور می‌شود: «یک مطالعه‌ی کارشناسی است که بانک جهانی این مطالعه را کرده- آن‌ها می‌گویند: ایران مخزنی از استعدادهای انسانی و سرزمینی بهره‌برداری نشده است؛ توجّه کنید! می‌گویند ایران به لحاظ عدم بهره‌برداری از استعدادهای انسانی و سرزمینی در رتبه اول جهان است؛ یعنی استعدادهای فراوانی در مقابل ما است که ما از اینها استفاده نکرده‌ایم، کوتاهی کرده‌ایم.»/998/

ارسال نظرات